ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Piecki
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Przygotowanie i dostawa posiłków szkolnych dla uczniów szkół na terenie gminy PieckiDrukuj informację Zamówienie publiczne: Przygotowanie i dostawa posiłków szkolnych dla uczniów szkół na terenie gminy Piecki

Szczegóły informacji

Przygotowanie i dostawa posiłków szkolnych dla uczniów szkół na terenie gminy Piecki

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pieckach

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 490000 - 2012

Termin składania ofert / wniosków: 2012-12-12 10:00:00

Miejsce złożenia oferty: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pieckach, Pl. 1 Maja 6, 11-710 Piecki - pokój 6

Ogłoszono dnia: 2012-12-04 przez Teresa Nowacka

Treść:

Piecki: Przygotowanie i dostawa posiłków szkolnych dla uczniów szkół na terenie gminy Piecki
Numer ogłoszenia: 490000 - 2012; data zamieszczenia: 04.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pieckach , pl. 1 Maja 6, 11-710 Piecki, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 742 11 26, faks 89 742 21 44.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.gopspiecki.strefa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i dostawa posiłków szkolnych dla uczniów szkół na terenie gminy Piecki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Przedmiotem zamówienia jest: a) przygotowanie prognozowanej liczby 330 posiłków dziennie, następującego rodzaju: - poniedziałek: zupa (300 ml) + bułka (60g) - wtorek: drugie danie mięsne (np. kotlet, kurczak itp. - 100 g) + surówka (100 g) + ziemniaki, ryż, makaron lub kasza itp. - 200 g) - środa: zupa (300 ml) + bułka (60 g) - czwartek: danie drugie bezmięsne (np. naleśniki, pierogi, placki itp. - 300 g) - piątek: zupa (300 ml) + bułka (60 g) b) dostawa gorących posiłków do szkół na terenie gminy Piecki ( w godzinach ustalonych z dyrektorami szkół) - Gimnazjum w Pieckach - Szkoła Podstawowa w Pieckach, - Szkoła Podstawowa w Nawiadach, - Szkoła Podstawowa w Krutyni, - Szkoła Podstawowa w Starych Kiełbonkach, - Szkoła Podstawowa w Dłużcu 2 Wykonawca zobowiązany jest do: - dostarczania posiłków odpowiednim pojazdem, przystosowanym do tego typu usług (catering) - posiadania aktualnych badań lekarskich, niezbędnych przy wykonywaniu czynności polegających na kontakcie z żywnością dla osób, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia, - zapewnienia różnorodności zup i drugich dań z zachowaniem norm kaloryczności według zasad racjonalnego żywienia dzieci i młodzieży. - przygotowywania jadłospisów które opierały się będą na wykorzystaniu sezonowości występowania produktów, z wykorzystaniem mięsa wieprzowego, filetów z kurczaka i filetów rybnych o wyżej określonej gramaturze. - dostarczania jadłospisów na dany miesiąc do każdego 28 dnia miesiąca poprzedzającego wydawanie posiłków. - przygotowania posiłków zgodnie z wcześniej sporządzonym jadłospisem (z zachowaniem zasad racjonalnego żywienia dzieci i młodzieży), - dostarczania gorących posiłków do szkół w sposób zapewniający odpowiednie warunki higieniczno - sanitarne, - odbioru resztek i odpadów pokonsumpcyjnych - dostarczania gorącej zupy i gorącego drugiego dania w pojemnikach termoizolacyjnych lub termosach. Temperatura posiłków nie może być niższa niż 60oC 3 Zamawiający zastrzega sobie u Wykonawcy możliwość wykupienia posiłków przez uczniów nie objętych dożywianiem, w cenie podanej w złożonej ofercie. 4 Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych 5 Liczba posiłków może ulec zwiększeniu (+/- 10 %) lub zmniejszeniu (+/- 10 %) w trakcie realizacji umowy, w zależności od liczby dzieci objętych dożywianiem. 6 Klauzula społeczna: Wykonawca przy realizacji zamówienia zatrudni 1 bądź 2 osoby bezrobotne na podstawie skierowania powiatowego urzędu pracy zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008r., Nr 69 poz. 415 j.t. z późn.zm.) 6.1 Zatrudnienie przy realizacji zamówienia powinno trwać do końca upływu terminu realizacji zamówienia; w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez bezrobotnego lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innego bezrobotnego. 6.2 Wykonawca, na etapie wykonywania zamówienia, przedstawia zamawiającemu zgłoszenia ofert pracy zamieszczone w powiatowym urzędzie pracy; skierowania bezrobotnych przez pup do pracodawcy oraz umowy o pracę. 7. Termin wykonania zamówienia. Realizację przedmiotu zamówienia ustala się na okres od dnia zawarcia umowy jednak nie wcześniej niż od dnia 02.01 2013 r. do dnia 21.06. 2013 r. Usługi wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia będą realizowane we wszystkie dni pracy poszczególnych szkół, z wyjątkiem świąt oraz innych dni wolnych, o których poinformują dyrektorzy szkół..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 02.01.2013. 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonawca posiada aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczeniu do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo składania ofert a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym czasie, usługi potwierdzające posiadanie wiedzy i doświadczenia w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania w tym, co najmniej 1 usługi gastronomicznej polegającej na wydawaniu posiłków w postaci drugiego dania dla min. 200 osób dziennie, średnio min. 3 razy w ciągu tygodnia przez okres minimum 3 miesięcy z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - zgodnie z załącznikiem Nr 5 do SIWZ,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonawca posiada: - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie wykonawcy o zastosowaniu klauzuli społecznej (tj. o zatrudnieniu osoby/osób bezrobotnej/ych przy realizacji zamówienia), stanowiące załącznik nr 6 do SIWZ,
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
1 - Cena - 70
2 - Proponowane menu - 20
3 - Klauzula społeczna - 10
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gopspiecki.strefa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pieckach, pl. 1 Maja 6, 11-710 Piecki - pokój 6, w godzinach urzędowania (715-1515).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pieckach, Pl. 1 Maja 6, 11-710 Piecki - pokój 6.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Piecki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Teresa Nowacka
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-12-05
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Teresa Nowacka
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-12-05 11:39:52
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-12-05 11:44:39
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2013-01-02 07:44:38
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1559 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony