ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Piecki
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Świadczenie usługi przewozu 4-6 osób w dniach 04-29 marca 2013r. celem przeprowadzenia szkolenia „Opiekun dzienny – domowe punkty opieki dla dzieci do lat 3”. Drukuj informację Zamówienie publiczne: Świadczenie usługi przewozu 4-6 osób w dniach 04-29 marca 2013r. celem przeprowadzenia szkolenia „Opiekun dzienny – domowe punkty opieki dla dzieci do lat 3”.

Szczegóły informacji

Świadczenie usługi przewozu 4-6 osób w dniach 04-29 marca 2013r. celem przeprowadzenia szkolenia „Opiekun dzienny – domowe punkty opieki dla dzieci do lat 3”.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Wójt Gminy Piecki

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: - -

Termin składania ofert / wniosków: 2013-03-03 15:00:00

Miejsce złożenia oferty: m.morawska@piecki.com.pl

Ogłoszono dnia: 2013-02-25 przez Małgorzata Morawska

Treść:


ZAPYTANIE OFERTOWE
Wójt Gminy Piecki zaprasza do złożenia oferty na świadczenie usługi przewozu 4-6 osób w dniach 04-29 marca 2013r. celem przeprowadzenia szkolenia „Opiekun dzienny – domowe punkty opieki dla dzieci do lat 3”.

I. Zamawiający:

Wójt Gminy Piecki
ul. Zwycięstwa 34
11-710 Piecki
Zapytanie ofertowe w postaci elektronicznej znajduje się na stronie internetowej:
bip.piecki.com.pl/

II. Przedmiot zapytania:
Przewóz uczestników w dniach 04 -29 marca 2013r. (20 dni roboczych)
a) wariant I: z miejscowości Piecki oraz Babięta do miejsca szkolenia wskazanego przez Zamawiającego, oraz powrót do Piecek i Babięt – maksymalnie 75km/1 dzień
b) wariant II: z miejscowości Piecki do miejsca szkolenia wskazanego przez Zamawiającego, oraz powrót do Piecek – maksymalnie 40km/1 dzień
Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia pojazdu wraz z kierowcą będącym w pełnej sprawności psychofizycznej oraz posiadającym odpowiednie uprawnienia do prowadzenia pojazdu.

III. Termin świadczenia usługi:
Od 04 marca do 29 marca 2013r. – 20 dni roboczych

IV. Wymogi w stosunku do Wykonawcy:
Na zapytanie mogą odpowiedzieć podmioty zdolne do wykonania zamówienia tj. do zapewnienia usług transportowych.

V. Termin do którego należy złożyć ofertę:
03 marca 2013 r.

VI. Prosimy o przesłanie oferty:
 e-mailem na adres: m.morawska@piecki.com.pl
 W razie jakichkolwiek pytań proszę o kontakt z Małgorzatą Morawską nr tel. 89 7420068

VII. Sposób wyboru oferty:
Spośród ofert spełniających wymogi zamawiającego, zostanie wybrana oferta najkorzystniejsza cenowo na podstawie przedstawionych cen jednostkowych brutto.

VIII. Płatność:
Płatności będą dokonywane na podstawie przedstawionych w ofercie cen jednostkowych oraz faktycznego zamówienia Zamawiającego.

IX. Uwagi końcowe:
Zamawiający zakłada iż liczba uczestników szkolenia będzie wynosiła pomiędzy 4 a 6 osób.
Prosimy o uwzględnienie w ofercie obu wariantów opisanych w pkt. II.
Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania do zawarcia umowy.
Warunkiem dodatkowym zawarcia umowy jest rozstrzygnięcie konkursu ofert na wynajem sali na realizację szkolenia i wybór miejsca szkolenia poza miejscowością Piecki. Wybór w/w oferty nastąpi do dnia 27 marca 2013r.

Usługa transportowa zamawiana jest na szkolenie prowadzone w ramach Projektu „Domowe punkty opieki dla najmłodszych mieszkańców gminy Piecki”, realizowanego w partnerstwie ze Stowarzyszeniem Klub Pro Publico Bono i Fundacją Stara Szkoła, na podstawie Umowy nr POKL.01.05.00-00-013/12, w ramach Priorytetu I Zatrudnienia i Integracja Społeczna, Działanie 1.5 „Wsparcie rozwiązań na rzecz godzenia życia zawodowego i rodzinnego”, Programu Operacyjnego kapitał Ludzki na lata 2007-2013.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Piecki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Małgorzata Morawska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-02-25
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Małgorzata Morawska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-02-25 11:53:56
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-02-25 11:55:31
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2013-03-07 10:54:25
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1357 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony