ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Piecki
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne do 130 000 zł

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Zapytanie ofertowe na zarządzanie i prowadzenie Pracowniczych Planów Kapitałowych w Urzędzie Gminy Piecki i jednostkach organizacyjnych Gminy PieckiDrukuj informację Zamówienie publiczne: Zapytanie ofertowe na zarządzanie i prowadzenie Pracowniczych Planów Kapitałowych w Urzędzie Gminy Piecki i jednostkach organizacyjnych Gminy Piecki

Szczegóły informacji

Zapytanie ofertowe na zarządzanie i prowadzenie Pracowniczych Planów Kapitałowych w Urzędzie Gminy Piecki i jednostkach organizacyjnych Gminy Piecki

Status: archiwalne

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Gmina Piecki

Termin składania ofert / wniosków: 2020-12-22 12:00:00

Treść:

Zapytanie ofertowe na zarządzanie i prowadzenie Pracowniczych Planów Kapitałowych w Urzędzie Gminy Piecki i jednostkach organizacyjnych Gminy Piecki
o numerze: OK.2425.1.2020
 
Zamawiający:

Urząd Gminy Piecki
ul. Zwycięstwa 34
11 – 710 Piecki
NIP 742 000 72 25
 
  1. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia objętego niniejszym zapytaniem ofertowym jest wybór instytucji finansowej zarządzającej i prowadzącej Pracownicze Plany Kapitałowe (dalej „PPK”) dla Urzędu Gminy Piecki i jednostek organizacyjnych Gminy Piecki, zgodnie z warunkami zawartymi w niniejszym zapytaniu oraz na zasadach określonych w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (t.j.: Dz. U. z 2020 r., poz 1342 ze zm.) (dalej „Ustawa”).
  1. Warunki zamówienia:
W ramach oferty Zamawiający wymaga od oferenta:
  1. Złożenia szczegółowego zakresu usług oferowanych przez oferenta w ramach obsługi PPK, obejmujących co najmniej:
    1. opracowanie w uzgodnieniu z zamawiającym harmonogramu wdrożenia PPK i wdrożenie PPK,
    2. opracowanie niezbędnej dokumentacji dotyczącej PPK zarówno dla pracowników jak i zamawiającego w wersji papierowej i elektronicznej (w formacie edytowalnym),
    3. zapewnienie wsparcia prawnego w tym zakresie interpretacji przepisów dotyczących PPK,
    4. wyznaczenie koordynatora dla bieżącego wsparcia i kontaktu z Zamawiającym w sprawach dotyczących bieżącego funkcjonowania PPK u Zamawiającego,
    5. zapewnienie i udostępnienie odpowiednich narzędzi, w tym umożliwiających komunikowanie się na odległość lub on-line (platformy internetowe, oprogramowania, itp.) dla bieżącej obsługi uczestników PPK ze strony Zamawiającego a także zapewnienie Zamawiającemu stałego wsparcia technicznego i organizacyjnego w zakresie obsługi i korzystania z tych narzędzi.
  2. Przedłożenia wzoru umowy o zarządzanie i prowadzenie PPK, spełniającej wymogi Ustawy.
  3. Przedłożenia dokumentów potwierdzających doświadczenie oferenta w zarządzaniu funduszami inwestycyjnymi lub emerytalnymi – min. 3 lata.
  4. Przedłożenia dokumentów potwierdzających średnioroczną stopę zwrotu osiąganą przez poszczególne fundusze emerytalne zarządzane przez oferenta.
  5. Podania wysokości wynagrodzenia za zarządzanie funduszem inwestycyjnym, funduszem emerytalnym lub subfunduszem.
  6. Wskazania zabezpieczenia środków zgromadzonych na kontach osobistych pracowników na wypadek upadku oferenta lub przejęcia go przez inny podmiot.
  7. Określenia dodatkowych korzyści dla pracowników Zamawiającego.
  8. Wskazania innych niż określone w pkt. 1 proponowanych przez siebie form wsparcia w procesie wdrożenia PPK
 
  1. Wymogi wobec podmiotów składających ofertę
  1. Wykazanie, w oparciu o dokumenty złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione przez oferenta, posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów przy czym warunek ten uznaje się za spełniony, jeżeli oferent wykaże, że posiada wpis do ewidencji PPK prowadzonej przez Polski Fundusz Rozwoju.
  2. Posiadanie zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli oferent wykaże, że posiada doświadczenie w prowadzeniu co najmniej 30 Pracowniczych Planów Kapitałowych.
  3. Posiadanie kapitału własnego, a w przypadku zakładów ubezpieczeń – dopuszczonych środków własnych w wysokości co najmniej 25 mln PLN (w tym 10 mln PLN w środkach płynnych).
 
  1. Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty:
 
  1. Warunki zarządzania środkami gromadzonymi w PPK w tym wysokość wynagrodzenia oferenta za zarządzanie i prowadzenie PPK, wysokość innych kosztów i opłat związanych z zarządzaniem lub prowadzeniem PPK – waga 40 %
  2. Efektywność w zarządzaniu aktywami (średnia stopa zwrotu w określonym przedziale czasowym) – waga 30 %
  3. Posiadane doświadczenie w zarządzaniu funduszami inwestycyjnymi lub funduszami emerytalnymi – waga 30 % (największe doświadczenie spośród złożonych otrzymuje 30%, każdy rok mniej w stosunku do największego pomniejsza wagę o 1%)
 
  1. Termin i miejsce składania ofert:
Oferenci proszeni są o złożenie ofert w terminie do dnia 22.12.2020 r. do godz. 12.00 w siedzibie Urzędu Gminy Piecki, ul. Zwycięstwa 34,11 – 710 Piecki lub w formie elektronicznej na adres e-mail: gmina@piecki.com.pl
Ofertę pisemną należy sporządzić na Formularzu Ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania. Formularz wraz z załączonymi dokumentami należy podpisać i umieścić w zaadresowanej kopercie z dopiskiem: „zarządzanie i prowadzenie Pracowniczych Planów Kapitałowych”.
W przypadku ofert elektronicznych podpisany Formularz ofertowy wraz z wymaganymi załącznikami należy zeskanować i wysłać na podany wyżej adres e-mail.
Oferty złożone po upływie terminu określonego do ich przyjmowania nie podlegają rozpatrzeniu.
Oferta powinna być ważna przez okres 90 dni od upływu terminu składania.
 
Zamawiający zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru ofert oraz unieważnienia zaproszenia bez podania przyczyn i bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych.
Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty zawarcia umowy lub zlecenia w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego. Po złożeniu ofert i ich wstępnej analizie Zamawiający może przystąpić do negocjowania warunków z wybranym przez siebie oferentem lub oferentami lecz nie jest zobowiązany do przystąpienia do negocjacji lub zawarcia umowy z którymkolwiek z podmiotów, które złożyły ofertę w odpowiedzi na niniejsze zapytanie. Oferenci, których oferty nie zostaną wybrane nie będą uprawnieni do wystąpienia względem Zamawiającego z jakimikolwiek roszczeniami z tytułu złożenia oferty, w tym zwłaszcza z tytułu poniesionych w związku z tym kosztów.
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Piecki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2020-12-14
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Agnieszka Końpa
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2020-12-14 14:59:06
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2020-12-14 15:42:02
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2020-12-14 15:42:02
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
324 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony