ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Piecki
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne do 130 000 zł

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Opracowanie projektu zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy PieckiDrukuj informację Zamówienie publiczne: Opracowanie projektu zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Piecki

Szczegóły informacji

Opracowanie projektu zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Piecki

Status: archiwalne

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Gmina Piecki

Termin składania ofert / wniosków: 2021-07-02 11:00:00

Treść:

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
na realizację usługi
 
Opracowanie projektu zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Piecki
 
Tryb udzielenia zamówienia - przetarg nieograniczony
Ze względu na wartość zamówienia, nieprzekraczającą 130 000 zł, nie mają zastosowania w niniejszym postępowaniu przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych – podstawa prawna art. 2 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019, z późn. zm.).
Postępowanie prowadzone jest na podstawie obowiązującego Regulaminu udzielania zamówień, które finansowane są ze środków publicznych.
 
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
I. ZAMAWIAJĄCY
GMINA PIECKI 11-710 Piecki ul. Zwycięstwa 34
NIP: 7422123183 REGON: 510742758
Tel: (89) 742 20 29, Fax: (89) 742 20 65
Elektroniczna Skrzynka Podawcza: /i110bnn9ae/SkrytkaESP znajdująca się na platformie ePUAP pod adresem https://epuap.gov.pl/
Poczta elektroniczna [e-mail]: gmina@piecki.com.pl
Godziny urzędowania:
-poniedziałek w godz. 8.00 - 16.00,
-wtorek, środa, czwartek i piątek w godz. 7.15 - 15.15, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
II. RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
III. KOMUNIKACJA:
Oferty składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej
Adres złożenia oferty:
Urząd Gminy Piecki ul. Zwycięstwa 34 11-710 Piecki pok. nr 7 (kancelaria).
IV: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Piecki. Obszar opracowania został określony w załączniku graficznym do uchwały Nr XXX/185/21 Rady Gminy Piecki z dnia 19 kwietnia 2021 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Piecki. Wynikiem zrealizowanego przedmiotu zamówienia będzie uchwalona zmiana studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego zatwierdzona przez Wojewodę.
 
Nazwa zamówienia:
Opracowanie projektu zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Piecki
V. Rodzaj zamówienia: usługa
VI. Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
VII Główny kod CPV: 71410000-5 – Usługi planowania przestrzennego
VIII. Termin realizacji zamówienia
Termin realizacji zamówienia - 11 miesięcy od dnia podpisania umowy,
IX. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
  • złożą wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego do SWZ wzoru – zał. nr 1 ),
  • spełniają warunki udziału w postępowaniu t.j.: posiadają kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej (o ile takie są wymagane), zdolność techniczną i zawodową oraz są w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia - Wykonawca składa stosowne oświadczenie (wg załączonego do SWZ wzoru – zał. nr 2),
  • wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2-ch opracowań planistycznych - zmian studium, opracowanie planu - o wartości minimum 25000,00 brutto każdy (wg załączonego wzoru – zał. nr 5).
X. WYKAZ DOKUMENTÓW SKŁADAJĄCYCH SIĘ NA OFERTĘ
  1. Sporządzony przez Wykonawcę FORMULARZ OFERTY - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.
  2. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie zawierające informacje stanowiące potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.
  3. Pisemne zobowiązanie (tylko w formie oryginału) podmiotów, na których zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej powołuje się Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ
  4. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentów rejestrowych.
  5. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ .
  6. Doświadczenie zawodowe - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ oraz dokumenty potwierdzające, że prace zostały wykonane z należytą starannością i w wymaganej formie – np. referencje, oświadczenie wykonawcy.
XI. KRYTERIA OCENY OFERT
Cena (koszt) -100 %
XII. TERMIN SKŁADANIA
Oferty (lub zmiany) winny być złożone w siedzibie Zamawiającego w Kancelarii (pok. nr 7) Urzędu Gminy Piecki lub przesłane pocztą na adres Zamawiającego (liczy się data wpływu do siedziby Zamawiającego) - do dnia 02.07.2021 r. do godz. 1100.
XIII. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
 
Wójt           
(-) Agnieszka Kurczewska

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Piecki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-06-21
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Magdalena Musik
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-06-21 09:00:21
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Tyberiusz Maksymow
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-06-21 09:08:10
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Tyberiusz Maksymow
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-07-07 13:32:31
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
350 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony