ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Piecki
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne aktualne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Wykonanie usług budowlanej w budynku Gimnazjum w Pieckach.Drukuj informację Zamówienie publiczne: Wykonanie usług budowlanej w budynku Gimnazjum w Pieckach.

Szczegóły informacji

Wykonanie usług budowlanej w budynku Gimnazjum w Pieckach.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Pieckach

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: _

Termin składania ofert / wniosków: 2013-08-02 10:00:00

Miejsce złożenia oferty: Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Pieckach, ul. Zwycięstwa 23, 11-710 Piecki pokój nr 2

Ogłoszono dnia: 2013-07-25 przez Krzysztof Grygo

Treść:

Ogłoszenie o zamówieniu
Zamówienie na wykonanie robót budowlanych
Wykonanie usług budowlanej w budynku Gimnazjum w Pieckach.
1. Nazwa oraz adres zamawiającego
Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Pieckach, 11-710 Piecki ul. Zwycięstwa 23
NIP: 742 104 52 74 REGON: 510367450
Tel: (89) 742 10 15, Fax: (89)742 22 66
e- mail: k.grygo@piecki.com.pl
strona internetowa: bip.piecki.com.pl/
godziny pracy: poniedziałek – piątek 7.30 – 15.30
2. Tryb udzielenia zamówienia
Ze względu na wartość zamówienia nie przekraczającą 14000 EURO, w postępowaniu nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych tekst jednolity z 2010 (Dz. U. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.), - podstawa prawna art.4 pkt.8 ustawy. Tryb udzielenia zamówienia - przetarg nieograniczony.

3. Opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pod nazwą – „Likwidacja barier architektonicznych polegająca na modernizacji klatki schodowej w celu zastosowania schodołazu w Gimnazjum w Pieckach”
Zamówienie obejmuje swym zakresem:
- Demontaż obudowy grzejnika – stalowej – 1 sztuka,

-Demontaż grzejnika żeliwnego członowego o pow. ogrzew. do 2.5 m2 – 1 komplet,

- Likwidacja rur przyłącznych do grzejnika żeliwnego członowego śr. 15 mm – 1 komplet.,

- Skrócenie balustrad ozdobnych – 1 komplet,

-Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych ścian – 10 m2,

- Dwukrotne malowanie farbami olejnymi starych tynków wewnętrznych ścian z jednokrotnym szpachlowaniem – 4 m2,

- Dwukrotne malowanie farba olejną balustrad z prętów ozdobnych – 3,6 m2,

- Schodołaz gąsienicowy LG 2004.

szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 2 – przedmiar robót.
CPV 45313200-6 – instalowanie podnośników

4. Termin realizacji zamówienia - od momentu podpisania umowy do dnia 29.08.2013r..

5. Warunki udziału w postępowaniu i wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy:
Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest złożenie oferty na którą składają się:
a) wypełniony formularz ofertowy ( wg. załączonego wzoru) – zał. nr 1
b) ) kosztorys ofertowy

6. Opis sposobu obliczenia ceny
6.1. Cena oferty winna być wyliczona w oparciu o przedmiar robót w zał. nr 2
6.2. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik do niniejszego ogłoszenia.
6.3. Wszystkie ceny muszą być podane w złotych i w takiej walucie będzie prowadzone rozliczenie pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą
6.4. Ceny określone przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym nie będą zmieniane w toku realizacji zamówienia, z wyjątkiem sytuacji określonych we wzorze Umowy.
6.5. Prawidłowe ustalenie podatku VAT , obowiązującego w dniu złożenia oferty, należy do obowiązków Wykonawcy, zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowym.

7. Kryteria wyboru oferty
KRYTERIU OCENY OFERT - najniższa cena 

8. Opis sposobu przygotowania oferty
8.1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, albo od siebie, albo też jako partner we wspólnym przedsięwzięciu, z jedną ostateczną ceną.
8.2. Ofertę składa się pod rygorem nieważności, w formie pisemnej.
8.3 Ofertę składa się w jednym egzemplarzu.
8.4 Oferta oraz wszystkie dokumenty odnoszące się do oferty muszą być sporządzone w języku polskim, pismem czytelnym, bez użycia ścieralnego nośnika pisma (np. ołówka), a wszelkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany muszą być
parafowane przez osobę podpisującą ofertę.
8.5 Oferta oraz wszystkie wymagane załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym i wymaganiami ustawowymi lub osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawców w przypadku składania oferty przez kilka podmiotów występujących wspólnie.
8.6 Wykonawca winien zamieścić ofertę w zamkniętej kopercie która :
- będzie zaadresowana na Zamawiającego – Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Pieckach, ul. Zwycięstwa 23, 11-710 Piecki
- będą posiadać oznaczenie „OFERTA – „Schodołaz w Gimnazjum w Pieckach”

9. Miejsce i termin składania ofert
Oferty winny być nadesłane na adres Zamawiającego lub złożone w Zespole Obsługi Placówek Oświatowych w Pieckach - do dnia 02.08.2013r. do godz. 10.00 w pokoju nr 2

10. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni.
Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

11. Informacje administracyjne
Adres strony internetowej, na której jest dostępne ogłoszenie - bip.piecki.com.pl/
Adres do kontaktów – Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Pieckach, ul. Zwycięstwa 23 11- 710 Piecki, tel. (089) 7421015
Dyrektor Zespołu Obsługi Placówek Oświatowych w Pieckach
Krzysztof Grygo                                    

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Piecki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Krzysztof Grygo
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-07-25
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Krzysztof Grygo
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-07-25 09:18:30
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-07-25 09:30:29
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2013-08-02 11:59:23
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1348 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony