ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Piecki
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne aktualne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego przebudowy drogi gminnej Krutyń -Gałkowo (na odcinku w m. Krutyń)Drukuj informację Zamówienie publiczne: Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego przebudowy drogi gminnej Krutyń -Gałkowo (na odcinku w m. Krutyń)

Szczegóły informacji

Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego przebudowy drogi gminnej Krutyń -Gałkowo (na odcinku w m. Krutyń)

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Gmina Piecki

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: .....

Termin składania ofert / wniosków: 2013-12-03 11:30:00

Miejsce złożenia oferty: Kancelaria Urzędu Gminy Piecki, pok. nr 7

Ogłoszono dnia: 2013-11-19 przez Marek Hajko

Treść:

BKR. 7011. 4.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia publicznego

1. ZAMAWIAJĄCY

GMINA PIECKI
REGON:510742758 NIP: 7422123183
z siedzibą - Urząd Gminy Piecki, ul. Zwycięstwa 34, 11-710 Piecki
tel. (89) 7422029, fax.: (89) 7422065
e-mail:gmina@piecki.com.pl, www.bip.piecki.com.pl
Osoby do kontaktów: Marek Hajko (89 7421166), Edward Maksymow (89 7422254)

2. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA - PRZETARG NIEOGRANICZONY

Ze względu na wartość zamówienia nie przekraczającą 14000 EURO, nie mają zastosowania w niniejszym postępowaniu przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych – podstawa prawna art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2010 Dz.U. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.),

3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

3.1. Nazwa zamówienia

Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego przebudowy drogi gminnej Krutyń -Gałkowo (na odcinku w m. Krutyń)

3.2. RODZAJ ZAMÓWIENIA - usługa

3.3. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA

3.3.1 Przedmiotem przetargu nieograniczonego jest Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego przebudowy drogi gminnej Krutyń-Gałkowo (na odcinku w m. Krutyń) ,obejmującego opracowanie:
  • Projektu budowlanego i wykonawczego przebudowy odcinka (ok. 600m) drogi .
  • Projektu budowlanego i wykonawczego odwodnienia ww odcinka drogi (kanalizacji deszczowej) - łącznie z uzyskaniem pozwolenia wodnoprawnego na odprowadzenie wód opadowych.
  • Projektu budowlanego i wykonawczego przełożenia kolidującego uzbrojenia podziemnego (o ile takie wystąpi),
  • Kosztorysu inwestorskiego,
  • Kosztorysu ślepego,
  • Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.

3.3.2. Zakres zamówienia obejmuje:

A) Wykonanie dokumentacji projektowej zadania opisanego w pkt. 3.3.1 składającej się z:
1) projektów budowlanych w zakresie uwzględniającym specyfikę robót budowlanych,
2) projektów wykonawczych w zakresie, o którym mowa w § 5 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2004r Nr 202, poz 2072)
3) przedmiarów robót w zakresie, o którym mowa w § 6 rozporządzenia jak wyżej,
4) informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia – dotyczy projektów, które tego wymagają (Prawo budowlane - jednolity tekst Dz.U.z 2010r. nr 243, poz. 1623 ze zm., art. 20 ust.1 pkt. 1 b).

B) Opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych zawierających zbiór wymagań niezbędnych do określenia standardu i jakości wykonywania robót zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozdziale 3 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2004r Nr 202, poz 2072).

C) Opracowanie kosztorysów inwestorskich zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r w sprawie metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. z 2004r nr 130, poz.1389)

3.3.3 Dla wykonania powyższych opracowań konieczne jest:
  • opracowanie map sytuacyjno-wysokościowych koniecznych dla wykonania przedmiotu zamówienia,
  • opracowanie niezbędnej (w ocenie projektanta) dokumentacji geotechnicznej, 
  • uzyskanie opinii ZUD w Mrągowie (łącznie z kosztami wypisów z rejestru gruntów), 
  • przygotowanie wniosku i uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o lokalizacji celu publicznego,
  • wykonanie operatów wodnoprawnych oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwoleń wodnoprawnych na odprowadzenie wód opadowych .
  • uzyskanie w imieniu Zamawiającego zgód właścicieli na wejście na grunt w celu realizacji zadania.
Koszt opracowań wymienionych w pkt. 3.3.2.i 3.3.3 należy ująć w cenie ryczałtowej.

3.3.4. Sposób opracowania dokumentacji:
a. Projekt budowlany i wykonawczy
- 5 egzemplarzy (kompletów) na papierze
- 1 egzemplarz (dodatkowy komplet) na papierze nie zszyty, który będzie
wykorzystany do powielania jako załącznik do SIWZ
- 1 egzemplarz na nośniku elektronicznym - rysunki w formacie .jpg
lub .pdf (nazwy plików bez polskich liter, płyta CD/DVD)
b. Przedmiary robót:
- 1 egzemplarz (komplet) na papierze
- 1 egzemplarz na nośniku elektronicznym (Word, Excell – płyta CD/DVD)
c. Kosztorysy inwestorskie:
- 1 egzemplarz (komplet) na papierze
- 1 egzemplarz na nośniku elektronicznym (płyta CD/DVD)
d. Specyfikacje techniczne
- 1 egzemplarz (komplet) na papierze
- 1 egzemplarz na nośniku elektronicznym (płyta CD/DVD)

3.3.5. Uwarunkowania szczegółowe i dodatkowe informacje :

a. Dokumentacja projektowa winna być opracowana w pełnej problematyce wynikającej z charakterystyki obiektu, zgodnie z przepisami: ustawy Prawo budowlane (jednolity tekst Dz.U. z 2010r. nr 243, poz. 1623 ze zm.), rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. Nr 75 poz. 690 z 2002r z późn. zm.), rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 03.07.2003r. w/s szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. Nr 120 z 2003r. poz. 1133 z późn. zm.), obowiązującymi normami, zasadami wiedzy technicznej, przepisami BHP, p.poż., itp. oraz wymogami użytkownika.
b. Dokumentacja projektowo-kosztorysowa powinna być wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu któremu ma służyć, a przede wszystkim posiadać uzgodnienia projektowe między poszczególnymi branżami.
c. Zastosowane w projekcie materiały winny odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie (art. 10 ustawy Prawo budowlane).
d. Dokumentacja projektowa w swej treści nie może określać technologii robót, materiałów, maszyn i urządzeń w sposób utrudniający uczciwą konkurencję w rozumieniu przepisów Prawa zamówień publicznych.
e. Dokumentacja projektowa powinna określać parametry techniczne i funkcjonalne przyjętych rozwiązań materiałowych, technologii, urządzeń i wyposażenia. (Zamawiający dopuszcza wskazanie w dokumentacji na znak towarowy, patent lub pochodzenie z uzasadnionych względów technologicznych, ekonomicznych, organizacyjnych lub jeżeli obowiązek taki wynika z odrębnych przepisów).
f. Przy określaniu ceny ryczałtowej Wykonawca musi uwzględnić fakt, iż teren planowanej inwestycji położony jest na terenie Mazurskiego Parku Krajobrazowego.
g. Przybliżony zakres terytorialny projektu zawierają kopie mapy sytuacyjno-wysokościowej w skali 1:1000 stanowiącej załączniki nr 5 i 6 do niniejszego ogłoszenia.
h. Projektowana kanalizacja deszczowa musi uwzględniać możliwość jej dalszej rozbudowy (w uzasadnionym ekonomicznie zakresie) w celu odebrania wód opadowych z sąsiednich dróg dojazdowych.

3.3.6 Nazwa i kod określony we Wspólnym Słowniku Zamówień
CPV 74232000-4 – Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania.

4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA.

Termin realizacji zamówienia - 30.06.2014r

5. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

5.1. Posiadanie przez Wykonawcę:
  • uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - Wykonawca składa stosowne oświadczenie
  • wiedzy i doświadczenia - Zamawiający wymaga, by Wykonawca wykazał się zaprojektowaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 obiektu odpowiadającego swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. dróg, ulic lub placów, o nawierzchni ulepszonej, o powierzchni nie mniejszej niż 4000m2.
  • dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Wykonawca składa stosowne oświadczenie.
5.2 Złożenie oferty zgodnej z warunkami określonymi w ogłoszeniu.

6. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

6.1 Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest złożenie w określonym w ogłoszeniu terminie oferty, na którą składa się:
­ wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego wzoru – zał. Nr 1 ),
­ oświadczenie o posiadaniu uprawnień , wiedzy i doświadczenia, dysponowania potencjałem technicznym, ekonomicznym i finansowym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (wg załączonego wzoru – zał. Nr 2 ),
­ wykaz, w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie usług, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorcy, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie (referencje) (wg załączonego wzoru – zał. Nr 3)
6.2 Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, albo od siebie, albo też jako partner we wspólnym przedsięwzięciu, z jedną ostateczną ceną.
6.3 Ofertę składa się pod rygorem nieważności, w formie pisemnej.
6.4 Ofertę składa się w jednym egzemplarzu.
6.5 Oferta oraz wszystkie dokumenty odnoszące się do oferty muszą być sporządzone w języku polskim, pismem czytelnym, bez użycia ścieralnego nośnika pisma (np. ołówka), a wszelkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany musza być parafowane przez osobę podpisującą ofertę.
6.6 Oferta oraz wszystkie wymagane załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym i wymaganiami ustawowymi lub osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawców w przypadku składania oferty przez kilka podmiotów występujących wspólnie.
6.7 Wykonawca winien zamieścić ofertę w zamkniętej kopercie oznaczonej nazwą Wykonawcy oraz zdaniem „OFERTA - projekt przebudowy drogi w m. Krutyń” „nie otwierać przed 03.12.2013r , przed godz. 1200”.
6.8 Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

7. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY


7.1. W cenie ryczałtowej Wykonawca musi ująć wszystkie koszty jakie będzie ponosił w związku z wykonaniem przedmiotu zamówienia (tj. dojazdów , wizji lokalnych, materiałów biurowych, płac, itp.) .
7.2. Cena musi być podana w złotych i w takiej walucie będzie prowadzone rozliczenie pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą.
7.3. Cena określona przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym nie będzie zmieniana w toku realizacji zamówienia, z wyjątkiem sytuacji określonych we wzorze Umowy.
7.4. Prawidłowe ustalenie podatku VAT, obowiązującego w dniu złożenia oferty, należy do obowiązków Wykonawcy, zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowym.

8. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT


8.1 Oferty winny być nadesłane na adres Zamawiającego lub złożone w Kancelarii (pok. nr 7) Urzędu Gminy Piecki - do dnia 03.12.2013 r. do godz. 11.30 .
8.2 Oferta złożona po terminie zostanie niezwłocznie zwrócona Wykonawcy bez jej otwierania.
8.3 Otwarcie ofert nastąpi w dniu 03.12.2013r o godz. 1200 w siedzibie Zamawiającego Urząd Gminy Piecki, ul. Zwycięstwa 34 pok. nr 2.
8.4 Otwarcie ofert jest jawne.
8.5 W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert, dokona wezwania do uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów, poprawi oczywiste omyłki pisarskie, rachunkowe oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty z ogłoszeniem. Brak uzupełnienia dokumentów lub zgodny na poprawienie omyłek skutkować będzie odrzuceniem oferty .

9. KRYTERIA WYBORU OFERTY


Jedynym kryterium oceny ofert będzie cena. Zamawiający przyzna zamówienie Wykonawcy, który zaproponuje najniższą ceną i spełni jednocześnie warunki określone w niniejszym ogłoszeniu.

10. FORMALNOŚCI, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ SPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY

10.1 O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi niezwłocznie Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.

10.2 W zawiadomieniu Zamawiający poinformuje Wykonawcę o:
  • wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę) albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano, oraz nazwy (firmy) albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania i adresy, Wykonawców, którzy złożyli oferty, 
  • Wykonawcach, których oferty zostały odrzucone,
Zastępca Wójta  
(-) Bożena Wołkowicz

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Piecki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Marek Hajko
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-11-19
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marek Hajko
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-11-19 11:41:25
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-11-19 11:58:07
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2013-12-06 11:27:30
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1426 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony