ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Piecki
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne aktualne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Remonty cząstkowe dróg gminnych o nawierzchni nieutwardzonej na terenie gminy Piecki w 2014 rokuDrukuj informację Zamówienie publiczne: Remonty cząstkowe dróg gminnych o nawierzchni nieutwardzonej na terenie gminy Piecki w 2014 roku

Szczegóły informacji

Remonty cząstkowe dróg gminnych o nawierzchni nieutwardzonej na terenie gminy Piecki w 2014 roku

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Gmina Piecki

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 106014 - 2014

Termin składania ofert / wniosków: 2014-04-04 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2014-04-04 11:00:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Gminy Piecki ul. Zwycięstwa 34,11- 710 Piecki,sekretariat Urzędu,l piętro,pokój nr 7

Ogłoszono dnia: 2014-03-28 przez Ryszard Kosak

Treść:

PlECKI 27.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - USŁUGI
Niniejsze ogłoszenie zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych w
dniu 28.03.2014 r. Numer 106014 - 2014


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I 1) NAZWA I ADRES: Gmina PlECKI reprezentowana przez Wójta Gminy Plecki z siedzibą: Urząd Gminy Plecki, ul. Zwycięstwa 34, 11-710 Piecki, woj. warmińsko­-mazurskie, tel.
89 742 22 55, faks 089 742 20 65.
e - mail : gmina@piecki.com.pl
Adres strony internetowej zamawiającego:
www.bip.piecki.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remonty cząstkowe dróg gminnych o nawierzchni nieutwardzonej na terenie gminy Piecki w 2014 roku"
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II. 1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Remonty cząstkowe dróg gminnych o nawierzchni nieutwardzonej na terenie gminy Piecki w 2014 roku"
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień - CPV: 45233142-6 - Remonty w zakresie naprawy dróg.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II. 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie:
31.12.2014 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA
OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 2.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Warunek ten zostanie spełniony,jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu
warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.22 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ostatnim
okresie 3 lat równał drogi o powierzchni co najmniej 100 km oraz dowoził i
wbudował żwir, pospółkę, kruszywo o powierzchni 500 m3 ( łącznie)
III.2.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje
sprzętem do wykonania zadania zgodnie z poniższymi wymogami:
• samochody ciężarowe wywrotki o ładowności 28 ton i powyżej w ilości 3 szt.
• równiarka samojezdna o mocy nie mniejszej niż 200 KM -1 szt. wraz z operatorem
posiadającym stosowne uprawnienia, umiejętności i doświadczenie w profilowaniu dróg gruntowych.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na
podstawie złożonych dokumentów. Ocena dokonana zostanie według formuły spełnia‑
nie spełnia.
III.2.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Warunek ten zostanie spełniony,jeżeli Wykonawca wykaże,że posiada 1 osobę
posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w
specjalności drogowej, wpisaną do właściwej izby inżynierów budownictwa, posiadającą
aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.
III.2.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie,że posiada środki finansowe na wykonanie
zadania warunek ten zostanie spełniony.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. I USTAWY
III.4. 1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w
art. 22 ust. I ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
należy przedłożyć:
• wykaz sprzętu technicznego niezbędnego do wykonania zamówienia wraz z informacją o
podstawie do dysponowania tym sprzętem;
• wykaz osób,które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług,kontrole jakości lub kierowanie robotami
budowlanym,wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,doświadczenia,
niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych czynności oraz
informację o podstawie do dysponowania tymi osobami;
• wykaz robót drogowych wykonywanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i
wartości,daty i miejsca wykonania zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo
ukończonych;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1
ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
o aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu
wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,
wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• nie zalega z uiszczeniem podatków,opłat,składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
• lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV. 1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV. 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV3.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:bip.piecki.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy Piecki ul. Zwycięstwa 34, 11 - 710 Piecki,pok. nr 14 w godzinach pracy Urzędu,tj.: - poniedziałek od 8.00 do 16.00
- wtorek - piątek od 7.15 do 15.15
IV.4.1) Termin składania ofert:
04 .04.2014 godzina 10,00, miejsce: Urząd Gminy Piecki ul. Zwycięstwa 34,11- 710
Piecki,sekretariat Urzędu,l piętro,pokój nr 7 w godzinach pracy Urzędu.:
- poniedziałek od 8,00 do 16.00
- wtorek- piątek od 7.15 do 15.15
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w sali konferencyjnej nr 2
w dniu 04.04.2014r.o godzinie 11.00
IV.4.2) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.3) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Zastępca Wójta  
(-) Bożena Wołkowicz

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Piecki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Ryszard Kosak
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2014-03-28
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Ryszard Kosak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2014-03-28 11:24:19
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2014-03-28 11:39:24
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2014-04-04 14:01:57
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1197 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony