ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Piecki
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne aktualne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Konkurs ofert na realizację zadania publicznego p.n. Kampania profilaktyczno-informacyjna pod hasłem Bezpieczeństwo i ochrona osób przebywających na wodach jeziora MOKREGO BIAŁEGO I WĄGIEL w Gminie Piecki w ramach realizacji działań skierowanych do osób zagrożonych problemami uzależnieńDrukuj informację Zamówienie publiczne: Konkurs ofert na realizację zadania publicznego p.n. Kampania profilaktyczno-informacyjna pod hasłem Bezpieczeństwo i ochrona osób przebywających na wodach jeziora MOKREGO BIAŁEGO I WĄGIEL w Gminie Piecki w ramach realizacji działań skierowanych do osób zagrożonych problemami uzależnień

Szczegóły informacji

Konkurs ofert na realizację zadania publicznego p.n. Kampania profilaktyczno-informacyjna pod hasłem Bezpieczeństwo i ochrona osób przebywających na wodach jeziora MOKREGO BIAŁEGO I WĄGIEL w Gminie Piecki w ramach realizacji działań skierowanych do osób zagrożonych problemami uzależnień

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pieckach

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: - - - -

Termin składania ofert / wniosków: 2014-04-30 10:00:00

Miejsce złożenia oferty: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pieckach, pokój Nr 6

Ogłoszono dnia: 2014-04-10 przez Teresa Nowacka

Treść:

KIEROWNIK GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W PIECKACH
na podstawie art. 11 i 13 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2010 r. Nr 234, poz. 1536, z późn. zm.) i Uchwały Nr XLVI/201/14 Rady Gminy w Pieckach z dnia 31 marca 2014r. w sprawie: przyjęcia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i Przeciwdziałania Narkomanii oraz Przemocy w Rodzinie na 2014r.

OGŁASZA OTWARTY KONKURS OFERT
na realizację zadania publicznego p.n.
Kampania profilaktyczno-informacyjna pod hasłem Bezpieczeństwo i ochrona osób przebywających na wodach jeziora MOKREGO BIAŁEGO I WĄGIEL w Gminie Piecki w ramach realizacji działań skierowanych do osób zagrożonych problemami uzależnień.

I. Wysokość środków publicznych przeznaczonych na realizację tego zadania.
Łączna wysokość środków przeznaczonych na realizację zadania w 2014 r. wynosi 3.000,00zł
Podstawowy zakres zadania obejmuje : Bezpieczeństwo i ochrona osób przebywających na wodach jeziora MOKREGO BIAŁEGO I WĄGIEL w Gminie Piecki w ramach realizacji działań skierowanych do osób zagrożonych problemami uzależnień.


II. Termin realizacji zadania : 28 czerwca - 07 września 2014 r.

III. Zasady przyznawania dotacji na dofinansowanie realizacji zadania :
I. Wnioski o dofinansowanie mogą składać podmioty niezaliczone do sektora finansów publicznych i niedziałających w celu osiągnięcia zysku na cele publiczne związane z realizacją zadań Gminy innych niż wskazane ustawą z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2010 r. Nr 234, poz. 1536, z późn. zm.), których terenem działania jest Gmina Piecki .
II. O dotację na realizację zadania mogą ubiegać się oferenci, z zastrzeżeniem, że prowadzą działalność statutową w zakresie zadania, o którego dofinansowanie się ubiegają.
III. Złożenie oferty nie jest równoznaczne z przyznaniem dotacji.
IV. Wysokość przyznanej dotacji może być niższa, niż wnioskowana w ofercie. W takim przypadku oferent może negocjować zmniejszenie zakresu rzeczowego zadania lub wycofać swoją ofertę.
W przypadku zmniejszenia zakresu rzeczowego zadania oferent jest zobowiązany do wprowadzenia korekty harmonogramu i kosztorysu projektu.
IV. WYMAGANY JEST MINIMUM 15 % FINANSOWY WKŁAD WŁASNY PODMIOTÓW UBIEGAJĄCYCH SIĘ O DOTACJĘ NA REALIZACJĘ ZADANIA.
I. Dotacja nie może być udzielona na:
1/ przedsięwzięcia, które są dofinansowywane z budżetu Gminy lub jego funduszy celowych na podstawie przepisów szczególnych,
2/ pokrycie deficytu zrealizowanych wcześniej przedsięwzięć,
3/ zobowiązania powstałe przed datą realizacji zadania,
4/ budowę, nabycie nieruchomości, lokali, gruntów, itp.
5/ najem lub dzierżawę budynków, lokali, gruntów (chyba, że wynika to bezpośrednio z realizacji zadania),
6/ prace remontowo-budowlane,
7/ zadania inwestycyjne,
8/ udzielanie pomocy finansowej osobom fizycznym,
9/ działalność gospodarczą, polityczną i religijną,
10/ podatki, cła, opłaty skarbowe, leasingowe oraz zobowiązania z tytułu otrzymanych kredytów,
11/ koszty kar i grzywien, a także koszty procesów sądowych,
12/ działalność statutową, niezwiązaną z realizowanym zadaniem.
II. Dotacja może być udzielona m.in. na:
1/ Koszty eksploatacyjne (paliwo, oleje, materiały eksploatacyjne, awaryjne naprawy).
2/ Promocję realizowanego zadania ( plakaty, ulotki, zaproszenia, banery, ogłoszenia, odzież, sprzęt sportowy, itp.),
3/ Zakup sprzętu ratunkowego do realizacji zadania.

W otwartym konkursie ofert na zadanie nie może zostać wybrana więcej niż jedna oferta.
Uruchomienie środków na realizację zadania następuje na podstawie umowy zawartej pomiędzy
Gminnym Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Pieckach a podmiotem, którego oferta została wybrana.

V. Termin i warunki realizacji zadania :
I. Zadanie winno być wykonane w 2014 r., w terminie wskazanym w umowie, jednak nie dłużej niż do dnia 07.09.2014 r.
II. Zadanie winno być zrealizowane z należytą starannością, w sposób celowy, zgodnie z warunkami określonymi w umowie o realizację zadania.
III. Zadanie winno być realizowane w taki sposób, by swoim zasięgiem objąć maksymalną liczbę osób przebywających na wodach jeziora MOKREGO BIAŁEGO I WĄGIEL
IV. Podmioty realizujące zadanie powinny posiadać niezbędne warunki i doświadczenie w realizacji zadań o podobnym charakterze (kadra, sprzęt, itd.).
V. Zadanie może być realizowane przy udziale partnera. Za partnera uważa się podmiot, który będzie współuczestniczył w realizacji zadania, w zakresie udzielenia wsparcia rzeczowego (np. użyczenia zasobów rzeczowych lub praw potrzebnych do realizacji projektu), osobowego (pracy własnej, swoich pracowników, członków lub wolontariuszy). Udział partnera powinien być określony w ofercie poprzez wskazanie elementów zadania, w których partner uczestniczy, z zaznaczeniem jego roli. Pomiędzy partnerami powinna być zawarta umowa lub inny dokument, wskazujący wzajemne prawa i obowiązki oraz określający ich rolę w realizowanym projekcie, w szczególności zakres odpowiedzialności za realizację odpowiednich jego elementów oraz rodzaj wsparcia udzielonego przez partnera.
VI. Zadanie publiczne nie może być realizowane przez podmiot niebędący stroną umowy, przy czym podmiot z którym zawarto umowę może zlecić realizację zadania publicznego wybranym, w sposób zapewniający jawność i uczciwą konkurencję organizacjom pozarządowym lub podmiotom wymienionym w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (tzw. podwykonawcom), niebędącym stronami umowy. Za podwykonawstwo nie uważa się pracy wykonywanej przez osoby fizyczne na podstawie umowy zlecenie lub umowy o dzieło.
VII. Partner i podwykonawca nie są podmiotami w rozumieniu oferty wspólnej.
VIII. Podmiot realizujący zadanie zobowiązany jest do stosowania przepisów prawa, a w szczególności ustawy - Prawo zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych, ustawy o ochronie danych osobowych.

V. Termin i warunki składania ofert

1. Podmiot ubiegający się o dofinansowanie składa ofertę, która powinna być zgodna ze wzorem zawartym w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia
15 grudnia 2010 r. w sprawie wzoru oferty realizacji zadania publicznego, ramowego wzoru umowy o wykonanie zadania publicznego i wzoru sprawozdania z wykonania tego zadania (Dz. U. z 2011 r. Nr 6, poz. 25) i powinna zawierać :
1/ szczegółowy zakres rzeczowy zadania publicznego proponowanego do realizacji,
2/ kalkulację przewidywanych kosztów realizacji zadania,
3/ informację o terminie i miejscu wykonania zadania,
4/ informację o posiadanych zasobach rzeczowych i kadrowych, zapewniających wykonanie
zadania publicznego oraz o planowanej wysokości środków finansowych na realizację danego
zadania, pochodzących z innych źródeł,
5/ informację o wcześniejszej działalności podmiotu składającego ofertę w zakresie, którego
dotyczy zadanie publiczne,
2. Dwie lub więcej organizacji pozarządowych lub podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku i o wolontariacie, działające wspólnie, mogą złożyć ofertę wspólną.
3. Oferta wspólna musi jasno wskazywać :
- jakie działania będą wykonywać poszczególne podmioty w ramach realizacji zadania publicznego,
- sposób reprezentacji tych podmiotów wobec Gminy Piecki.
4. Podmioty składające ofertę wspólną ponoszą odpowiedzialność solidarną za zobowiązania, wynikające z umowy.
5. Do oferty należy dołączyć załączniki:
1) aktualny wyciąg z KRS, ewidencji lub inny dokument potwierdzający status prawny podmiotu i umocowanie osób go reprezentujących ( odpis musi być zgodny z aktualnym stanem faktycznym i prawnym, niezależnie od tego kiedy został wydany),
2) statut lub wyciąg ze statutu podmiotu uprawnionego do złożenia oferty, zawierający zapisy o prowadzeniu działań w zakresie zadania, o dofinansowanie którego podmiot się ubiega,
3) kserokopię dokumentów potwierdzających kwalifikacje osób pracujących przy realizacji zadania, w przypadku trenerów, pielęgniarek, itp.
4) umowę partnerską, jeżeli taka została zawarta,
5) umowę zawartą między podmiotami, w przypadku złożenia oferty wspólnej.
6) upoważnienie bądź pełnomocnictwo do podpisywania dokumentów, w przypadku gdy takie zostało wystawione.
6. Wszystkie dokumenty, wymienione w pkt 5, powinny być podpisane przez osoby uprawnione.
W przypadku dokumentów składanych w kserokopii winny być one potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione.
7. Oferty niezgodne ze wzorem lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
8. Oferty na realizację zadania należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 30.04.2014 r. do godz. 10.00. w zamkniętej kopercie z adnotacją „Konkurs ofert na realizację zadania publicznego p.n. Kampania profilaktyczno-informacyjna pod hasłem Bezpieczeństwo i ochrona osób przebywających na wodach jeziora MOKREGO BIAŁEGO I WĄGIEL w Gminie Piecki w ramach realizacji działań skierowanych do osób zagrożonych problemami uzależnień” w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Pieckach, pokój Nr 6, w godzinach pracy Ośrodka lub przesłać pocztą na adres Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pieckach, Plac 1 Maja 6, 11-710 Piecki, przy czym o zachowaniu terminu decyduje data wpływu oferty.

VII. Termin, tryb i kryteria wyboru ofert :
1. Rozpatrzenie prawidłowo złożonych ofert oraz rozstrzygnięcie konkursu ofert nastąpi do dnia 09.05.2014r., przy czym praca komisji konkursowej powinna być zakończona w terminie 30 dni kalendarzowych, licząc od dnia pierwszego posiedzenia. W uzasadnionych przypadkach istnieje możliwość wydłużenia tego terminu.
2. Otwarcie kopert z ofertami konkursowymi oraz dokonanie oceny formalnej złożonych ofert, nastąpi w obecności co najmniej dwóch pracowników upoważnionych przez Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pieckach, którymi są członkowie komisji konkursowej, o której mowa w pkt. VII. 6.
3. Na etapie oceny formalnej oferty, podmiotowi służy prawo dokonania jednorazowej korekty lub uzupełnienia oferty. Ocena formalna odbywa się na Karcie Oceny Formalnej, której wzór określi Kierownik GOPSu.
4. Niedokonanie korekty lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, będzie skutkować odrzuceniem oferty na etapie oceny formalnej.
5. Złożone oferty zostaną zaopiniowane pod względem merytorycznym przez komisję konkursową, powołaną przez Kierownika GOPSu.

6. W skład komisji konkursowej wejdzie :
1/ dwóch przedstawicieli Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pieckach,
2/ Pełnomocnik ds. rozwiązywania problemów alkoholowych.
7. W pracach komisji konkursowej może uczestniczyć także, z głosem doradczym, osoba posiadająca specjalistyczną wiedzę w dziedzinie obejmującej zakres zadania publicznego, którego konkurs dotyczy, o ile tak zadecyduje Kierownik GOPS.
8. Do członków komisji konkursowej, biorących udział w opiniowaniu ofert stosuje się przepisy ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr
98, poz. 1071 z późn. zm.) dotyczące wyłączenia pracownika.
9. Po przeprowadzeniu oceny formalnej ofert, komisja dokonuje oceny merytorycznej ofert spełniających wymogi formalne, na podstawie Karty Oceny Merytorycznej, której wzór określa załącznik nr 2.
10. Przy rozpatrywaniu ofert pod względem merytorycznym, komisja konkursowa:
1/ ocenia możliwość realizacji zadania publicznego przez podmiot, który złożył ofertę,
2/ ocenia przedstawioną kalkulację kosztów realizacji zadania, w tym w odniesieniu do zakresu rzeczowego zadania,
3/ocenia zadeklarowaną jakość wykonania zadania i kwalifikacje osób, przy udziale których organizacja będzie realizować zadanie publiczne,
4/ uwzględnia zadeklarowany udział środków finansowych własnych lub środków pochodzących z innych źródeł na realizację zadania publicznego,
5/ uwzględnia planowany przez organizację wkład rzeczowy, osobowy, w tym świadczenia wolontariuszy i pracę społeczną członków,
6/ uwzględnia analizę i ocenę realizacji zleconych zadań publicznych w przypadku organizacji, które w latach poprzednich, realizowały zlecone zadania publiczne, biorąc pod uwagę rzetelność i terminowość oraz sposób rozliczenia otrzymanych na ten cel środków.
11. Komisja konkursowa pracuje na posiedzeniach, w składzie co najmniej 3 osób.
12. Oferty są udostępniane członkom komisji przed posiedzeniem tej komisji, w terminie
umożliwiającym rzetelne zapoznanie się z nimi.
13. Pracami komisji kieruje przewodniczący, którego wskazuje Kierownik GOPS. W przypadku nieobecności przewodniczącego, komisji przewodniczy osoba pisemnie upoważniona przez Kierownika.
14. Do zadań przewodniczącego komisji konkursowej należy w szczególności:
1/ ustalenie terminów posiedzeń komisji konkursowej,
2/ organizowanie prac komisji konkursowej,
3/ występowanie do oferentów w celu uzyskania dodatkowych wyjaśnień, uzupełnień, itp. dotyczących złożonej oferty.
15. Członkowie komisji konkursowej z tytułu pracy w komisji nie otrzymują dodatkowego wynagrodzenia.
16. Komisja konkursowa wydaje opinię zwykłą większością głosów w jednym głosowaniu jawnym.
W przypadku równej liczby głosów „za przyznaniem” i „przeciw przyznaniu” dotacji, głos
decydujący ma przewodniczący.
17. Z posiedzenia komisji konkursowej sporządza się protokół, zawierający rekomendacje komisji  konkursowej, co do wyboru ofert. Protokół jest niezwłocznie przedstawiany Kierownikowi GOPS.
18. Decyzję o wyborze oferty i o udzieleniu dotacji ostatecznie podejmuje Kierownik GOPS.
19. Od decyzji Kierownika w sprawie wyboru ofert i udzielenia dotacji nie stosuje się trybu
odwołania.
20. Każdy może żądać uzasadnienia wyboru lub odrzucenia oferty, na zasadach określonych w ustawie.
21. Wyniki przeprowadzonej procedury konkursowej, zawierające wykaz podmiotów oraz zleconych
zadań, na które przyznano dotacje i kwoty tych dotacji, zostaną niezwłocznie podane do publicznej
wiadomości w Biuletynie Informacji Publicznej, umieszczenie na tablicy ogłoszeń Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pieckach oraz na stronie internetowej www.gopspiecki.strefa.pl
22. Podpisanie umów z podmiotami nastąpi po rozstrzygnięciu konkursu ofert, w terminie uzgodnionym przez strony.

23. Do kwestii nieuregulowanych w niniejszym ogłoszeniu stosuje się przepisy ustawy z dnia
24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2010 r. Nr 234, poz. 1536, z późn. zm.).

Niniejsze ogłoszenie zamieszcza się na stronie internetowej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pieckach, w Biuletynie Informacji Publicznej oraz tablicy ogłoszeń Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Pieckach. .

Data wywieszenia ogłoszenia: 10.04.2014 r.
Data zdjęcia ogłoszenia: 30.04.2014 r.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Piecki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Teresa Nowacka
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2014-04-10
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Teresa Nowacka
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2014-04-10 13:13:34
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2014-04-10 13:17:48
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2014-05-08 11:37:04
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1062 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony