ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Piecki
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne aktualne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: „Dostawa mikrobusu do przewozu 9 osób z przystosowanym miejscem do przewozu osoby na wózku inwalidzkim dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Pieckach”.Drukuj informację Zamówienie publiczne: „Dostawa mikrobusu do przewozu 9 osób z przystosowanym miejscem do przewozu osoby na wózku inwalidzkim dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Pieckach”.

Szczegóły informacji

„Dostawa mikrobusu do przewozu 9 osób z przystosowanym miejscem do przewozu osoby na wózku inwalidzkim dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Pieckach”.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: Gmina Piecki

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: ------------------

Termin składania ofert / wniosków: 2014-07-07 12:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2014-07-07 13:00:00

Miejsce złożenia oferty: rodowiskowy Dom Samopomocy w Pieckach, ul. Zwycięstwa 20/4, 11- 710 Piecki

Ogłoszono dnia: 2014-06-25 przez Małgorzata Grzymkowska

Treść:

Piecki, 25 czerwca 2014 r.
Zamawiający:
Gmina Piecki
ul. Zwycięstwa 34
11 – 710 Piecki
woj. Warmińsko- mazurskie
tel. 89 741 09 99 fax 89 741 09 99
e-mail: sds.piecki@wp.pl
www.bip.piecki.com.pl
ZAPYTANIE O CENĘ
Przedmiot zamówienia:
„Dostawa mikrobusu do przewozu 9 osób z przystosowanym miejscem do przewozu osoby na wózku inwalidzkim dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Pieckach”.

Gmina Piecki zaprasza do złożenia oferty na realizację zadania „dostawa mikrobusu do przewozu 9 osób z przystosowanym miejscem do przewozu osoby na wózku inwalidzkim dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Pieckach”.
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup samochodu fabrycznie nowego i nieużywanego (nie noszącego śladów użytkowania), bezwypadkowego.
2. Samochód przeznaczony jest dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Pieckach do przewozu osób niepełnosprawnych .
3. Zamówienie finansowane będzie ze środków Gminy Piecki oraz Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach realizacji programu „Wyrównywanie różnic między regionami II”.
4. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 34.11.52.00- 8 Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Mikrobus do przewozu 9 osób z przystosowanym miejscem do przewozu osoby na wózku inwalidzkim , rok produkcji nie wcześniej niż 2013r.

 

Silnik
Rodzaj paliwa
Olej napędowy

Pojemność skokowa (cm3)

min. 1900

Norma emisji spalin

Emisja tlenków azotu NOx, węglowodorów HC, cząstek stałych PM: zgodnie z normą Euro 5

Moc maksymalna: (KM)

Min. 110 KM

Zużycie paliwa (l/100 km) cykl mieszany

Max 8,0

Dopuszczalna masa całkowita (kg)

Max 3100

Przekładnia główna

Koła
16”
Napęd
Przedni
Liczba biegów

Min. 5 + wsteczny

Układ hamulcowy

Układ hamulcowy rodzaj

z ABS, ASR, BAS lub równoważny

Układ hamulcowy przód – T

hamulce tarczowe (tarcze wentylowane)

Układ hamulcowy tył – T (hamulce tarczowe)

hamulce tarczowe

Inne

 

Fabrycznie nowy

Homologacja pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych

Koła z oponami letnimi (4 szt.) oraz dodatkowo opony zimowe (4szt.)

Pełnowymiarowe koło zapasowe

Długość pojazdu minimum 5100 mm

System kontroli trakcji: układ ESP lub równoważny

Wyposażenie: (min)

Pokrycie podłogi na całej długości – łatwozmywalne tworzywo PCV

Oświetlenie w przedziale pasażerskim

Wszystkie siedzenia wyposażone w zagłówki

Centralny zamek z pilotem

Wspomaganie kierownicy

Klimatyzacja dwustrefowa

Elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka

Regulacja ustawienia świateł

Światła przednie przeciwmgielne

Szyby atermiczne

Immobiliser fabryczny

Dysze nawiewu powietrza dla pasażerów tylnych siedzeń

Poduszka powietrzna kierowcy i pasażera

Radio CD lub port USB + głośniki

Przesuwne lub uchylne szyby boczne drugiego rzędu siedzeń

Przeszklone drzwi boczne przesuwne

Przeszklone tylne drzwi dwuskrzydłowe z wycieraczką

Trzecie światło stopu

Wzmocniony akumulator i alternator

Bezwładnościowe 3- punktowe pasy bezpieczeństwa przy wszystkich fotelach

Kolor poza białym i czarnym

Kolumna kierownicy z regulacją

Wielofunkcyjny wyświetlacz na desce rozdzielczej

Czujnik parkowania

Ogrzewacz + dodatkowa klimatyzacja tylna

Siedzenie kierowcy z zagłówkiem i regulacją

Tapicerka z materiału trwałego

Światła przeciwmgielne, kołpaki kół, osłony zawiasów

Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji liczony od dnia odbioru ostatecznego

pojazdu przez Zamawiającego:

1) części i podzespoły pojazdu minimum 24 miesiące bez limitu kilometrów

2) powłoki lakiernicze minimum 36 miesięcy

3) perforacja antykorozyjna nadwozia minimum 72 miesiące

4) na wykonaną zabudowę –min 24 miesiące

 

2. Adaptacja samochodu do przewozu osób niepełnosprawnych w tym jednej osoby na wózku inwalidzkim:

Lp.

Opis zabudowy
1.

Możliwość mocowania wózka inwalidzkiego w miejsce jednego z foteli w trzecim rzędzie

2.

Trzy niezależnie wypinane fotele z regulowanymi oparciami, zagłówkami oraz z trzypunktowymi bezwładnościowymi pasami bezpieczeństwa (szybkodemontowalne)

3.

Atestowane mocowanie jednego wózka inwalidzkiego ( pasy mocujące wózek, biodrowy pas bezpieczeństwa dla osoby na wózku inwalidzkim)

4.
Najazdy
5.

Oznakowanie zgodne z przepisami o ruchu drogowym (oklejenie samochodu emblematami informującymi o przewozie osób niepełnosprawnych, ostrzegawcze kierunkowskazy dachowe)

6.

Dokumentacja do rejestracji samochodu (badanie techniczne, oświadczenie producenta zabudowy itp.)

5. Wykonawca dostarczy na własny koszt samochód do siedziby Zamawiającego.
6. Okres gwarancji liczony będzie od dnia protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia.
7. Samochód powinien posiadać wszystkie dokumenty niezbędne do dokonania rejestracji i dopuszczenia do ruchu.
8. Termin realizacji umowy: od dnia podpisania umowy do dnia 28 sierpnia 2014 roku.
9. Termin płatności: 21 dni od otrzymania faktury.
10. Zamawiający poniesie koszty związane z rejestracją pojazdu.
11. W ofercie należy podać cenę brutto w PLN oraz uwzględnić wszystkie koszty związane z wykonaniem w/w zamówienia.
12. Kryteria oceny:
Kryterium oceny: najniższa cena. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie wybrana oferta z najniższą ceną brutto.
Oferta najkorzystniejsza ( z najniższą ceną) otrzyma 100,00 pkt, każda następna oferta otrzyma liczbę punktów proporcjonalnie mniejszą ( z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku) liczoną według wzoru:
Cena oferty najniższej x 100
Liczba punktów oferty badanej = …………………………….
Cena oferty badanej
Wyliczenia punktów będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

13. Opis Sposobu przygotowywania oferty.

Ofertę należy przygotować w języku polskim w formie pisemnej, w sposób czytelny i trwały. Wzór Formularza Oferty stanowi Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. Do oferty należy dołączyć wypełniony i podpisany Formularz Oferty wraz ze Specyfikacją techniczną oferowanego samochodu oraz Oświadczenie Wykonawcy
( Załącznik nr 2). Dokumenty należy złożyć do dnia 07.07.2014 r. do godz. 12:00 w formie pisemnej na adres: Środowiskowy Dom Samopomocy w Pieckach, ul. Zwycięstwa 20/4, 11- 710 Piecki (liczy się data wpływu).
Pisemną ofertę wraz z wymaganymi oświadczeniami i dokumentami należy złożyć w zaklejonej kopercie z podaną nazwą i adresem Wykonawcy, opatrzonej napisem:
Oferta na „Dostawę mikrobusu do przewozu 9 osób z przystosowanym miejscem do przewozu osoby na wózku inwalidzkim dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Pieckach”.
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.


14. Otwarcie ofert nastąpi: 07.07.2014 r. o godz. 13:00 w siedzibie Zamawiającego.

15. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty.
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty podając nazwy i adresy firm, a także punktację, jaką przyznano każdemu z Wykonawców.
Informację, o której mowa Zamawiający zamieści również na stronie internetowej: www.bip.piecki.com.pl
Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od wyboru oferty. Zamawiający niezwłocznie powiadomi Wykonawców o tym fakcie.

16. Dodatkowe informacje
Istotne postanowienia umowy zawiera Projekt umowy – załącznik nr 3.
Dodatkowych informacji udziela Pani Małgorzata Grzymkowska pod numerem telefonu 89 741 09 99.
Wójt                
(-) Agnieszka kurczewska

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Piecki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Małgorzata Grzymkowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2014-06-26
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Małgorzata Grzymkowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2014-06-26 11:55:06
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2014-06-26 12:05:27
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2014-08-07 22:20:26
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1053 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony