ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Piecki
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne aktualne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Dostawa węgla kamiennego do placówek oświatowych na terenie gminy PieckiDrukuj informację Zamówienie publiczne: Dostawa węgla kamiennego do placówek oświatowych na terenie gminy Piecki

Szczegóły informacji

Dostawa węgla kamiennego do placówek oświatowych na terenie gminy Piecki

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Pieckach

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: - brak - .

Termin składania ofert / wniosków: 2014-09-17 10:00:00

Miejsce złożenia oferty: Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Pieckach, 11-710 Piecki, ul. Zwycięstwa 23, biuro ZOPO, pokój nr 2

Ogłoszono dnia: 2014-09-09 przez Krzysztof Grygo

Treść:

Ogłoszenie o zamówieniu

„Dostawa węgla kamiennego do placówek oświatowych na terenie gminy Piecki”

1. Nazwa oraz adres zamawiającego

Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Pieckach, 11-710 Piecki ul. Zwycięstwa 23
NIP: 742 104 52 74 REGON: 510367450
Tel: (89) 742 10 15, Fax: (89)742 22 66
e- mail: k.grygo@piecki.com.pl
strona internetowa: bip.piecki.com.pl/
godziny pracy: poniedziałek – piątek 7.30 – 15.30

2. Tryb udzielenia zamówienia
Ze względu na wartość zamówienia nie przekraczającą 30 000 EURO, w postępowaniu nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych tekst jednolity z 2013 poz. 907 z późn. zm., podstawa prawna art.4 pkt.8 ustawy. Tryb udzielenia zamówienia - przetarg nieograniczony.

3. Opis przedmiotu zamówienia
3.1. NAZWA –„Dostawa węgla kamiennego do placówek oświatowych na terenie gminy Piecki”
3.2. RODZAJ ZAMÓWIENIA - dostawa
3.3. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest dostawa węgla kamiennego kostki i ekogroszku loco do następujących szkół:
SP Nawiady – 55 t ( ekogroszek)
SP Dłużec – 15 t,
SP Krutyń – 15t
SP Stare Kiełbonki – 20 ton
Samorządowe Przedszkole w Pieckach – 20 t
cena węgla powinna ujmować koszty transportu

Łączna ilość dostarczonego węgla (przedmiotu zamówienia) do placówek oświatowych węgla kostki – 70 ton, ekogroszek - 55 ton.
(Wymieniona ilość opału została ustalona w sposób szacunkowy i może ulec zwiększeniu w zależności od zapotrzebowania. Ewentualne zmiany ilości mogą być zależne od warunków atmosferycznych panujących w sezonie grzewczym. Określone przez Zamawiającego szacunkowe ilości opału nie mogą stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń ze strony Dostawcy)

Ze względu na to, że posiadamy małe powierzchnie do składowania, dostawy będą odbywały się partiami po 5 – 10 ton do każdej szkoły.
Parametry wymagane od dostarczonego węgla: Węgiel kostka - kaloryczność min. 29000 KJ/kg, zawartość popiołu nie więcej niż 5%, zawartość siarki do 0,65%.Ekogroszek ilość 55 ton – kaloryczność nie mniejsza niż 26000KJ/kg, zawartość miału poniżej 10%, zawartość siarki nie więcej niż 10%,, wilgotność do 13%. Spiekalność niska – węgiel nie powinien zlepiać się w czasie spalania. Powyższe parametry dostarczanego węgla kostki i ekogroszku winne być poparte stosownymi certyfikatami (atestem)uzyskanymi z kopalń z których dostarczany jest węgiel.
. Nazwa i kod określony we Wspólnym Słowniku Zamówień
Główny przedmiot: 09111210-5 – węgiel kamienny

4. Termin realizacji zamówienia - od momentu podpisania umowy do dnia 30.04.2015r.

5. Warunki udziału w postępowaniu i wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy:

Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest złożenie oferty na którą składają się:
a) wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego wzoru) – zał. nr 1
b) zamawiający wymaga by wykonawca wykazał, iż wykonał z należytą starannością, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 3 dostaw w zakresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (dostawę o kodzie CPV wymienioną w pkt. 3.3), wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (wg. wzoru – formularz nr 2);
c) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty;
d) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
e) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

6. Opis sposobu obliczenia ceny
6.1. W cenach jednostkowych Wykonawca musi ująć wszystkie koszty jakie będzie ponosił w związku z wykonaniem przedmiotu zamówienia (tj. dojazdów , wizji lokalnych, płac itp.) .
6.2. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik do niniejszego ogłoszenia.
6.3. Wszystkie ceny muszą być podane w złotych i w takiej walucie będzie prowadzone rozliczenie pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą
6.4. Ceny określone przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym nie będą zmieniane w toku realizacji zamówienia, z wyjątkiem sytuacji określonych we wzorze Umowy.
6.5. Prawidłowe ustalenie podatku VAT , obowiązującego w dniu złożenia oferty, należy do obowiązków Wykonawcy, zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowym.

7. Kryteria wyboru oferty
KRYTERIU OCENY OFERT - najniższa cena

8. Opis sposobu przygotowania oferty
8.1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, albo od siebie, albo też jako partner we wspólnym przedsięwzięciu, z jedną ostateczną ceną.
8.2. Ofertę składa się pod rygorem nieważności, w formie pisemnej.
8.3 Ofertę składa się w jednym egzemplarzu.
8.4 Oferta oraz wszystkie dokumenty odnoszące się do oferty muszą być sporządzone w języku polskim, pismem czytelnym, bez użycia ścieralnego nośnika pisma (np. ołówka), a wszelkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany muszą być parafowane przez osobę podpisującą ofertę.
8.5 Oferta oraz wszystkie wymagane załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym i wymaganiami ustawowymi lub osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawców w przypadku składania oferty przez kilka podmiotów występujących wspólnie.
8.6 Wykonawca winien zamieścić ofertę w zamkniętej kopercie która :
- będzie zaadresowana na Zamawiającego – Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Pieckach, ul. Zwycięstwa 23, 11-710 Piecki
- będą posiadać oznaczenie „OFERTA – „dostawa węgla”

9. Miejsce i termin składania ofert
Oferty winny być nadesłane na adres Zamawiającego lub złożone w Zespole Obsługi Placówek Oświatowych w Pieckach - do dnia 17.09.2014r. do godz. 10.00
10. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni.
Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
11. Informacje administracyjne
Adres strony internetowej, na której jest dostępne ogłoszenie - bip.piecki.com.pl/
Adres do kontaktów – Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Pieckach, ul. Zwycięstwa 23 11- 710 Piecki, tel. (089) 7421015

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Piecki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Krzysztof Grygo
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2014-09-09
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Krzysztof Grygo
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2014-09-09 09:54:33
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2014-09-09 10:14:33
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2014-09-17 12:02:20
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1009 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony