ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Piecki
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne aktualne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego kanalizacji sanitarnej Machary (PGR) – CzaszkowoDrukuj informację Zamówienie publiczne: Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego kanalizacji sanitarnej Machary (PGR) – Czaszkowo

Szczegóły informacji

Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego kanalizacji sanitarnej Machary (PGR) – Czaszkowo

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Gmina Piecki

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: - brak - .-

Termin składania ofert / wniosków: 2014-10-16 11:30:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2014-10-16 12:00:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Gminy Piecki ul. Zwycięstwa 34 11-710 Piecki pok. nr 7 (kancelaria)

Ogłoszono dnia: 2014-10-03 przez Marek Hajko

Treść:

BKR. 7011.5.2014
 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia publicznego

1. ZAMAWIAJĄCY


GMINA PIECKI
REGON:510742758 NIP: 7422123183
z siedzibą - Urząd Gminy Piecki, ul. Zwycięstwa 34, 11-710 Piecki
tel. (89) 7422029, fax.: (89) 7422065
e-mail:gmina@piecki.com.pl, www.bip.piecki.com.pl
Osoby do kontaktów: Marek Hajko (89 7421166), Edward Maksymow (89 7422254)

2. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA - PRZETARG NIEOGRANICZONY


Ze względu na wartość zamówienia nie przekraczającą 30000 EURO, nie mają zastosowania w niniejszym postępowaniu przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych – podstawa prawna art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U.2013.907 z późn. zm.),

3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

3.1. Nazwa zamówienia

Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego kanalizacji sanitarnej
Machary (PGR) – Czaszkowo

3.2. RODZAJ ZAMÓWIENIA - usługa

3.3. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA

3.3.1 Przedmiotem przetargu nieograniczonego jest Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego kanalizacji sanitarnej Machary (PGR) -Czaszkowo , obejmującego wykonanie:
Projektu budowlanego i wykonawczego kanalizacji sanitarnej tłocznej łączącej m. Machary (PGR) z przepompownią ścieków w m. Czaszkowo,
Projektu budowlanego i wykonawczego przepompowni ścieków w m. Machary (PGR) wraz z zasilaniem zalicznikowym w energię elektryczną oraz projektem przełączeń istniejącej kanalizacji grawitacyjnej,
Kosztorysu inwestorskiego,
Kosztorysu ślepego,
Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.

3.3.2. Zakres zamówienia obejmuje:

A) Wykonanie dokumentacji projektowej zadania opisanego w pkt. 3.3.1 składającej się z:
1) projektów budowlanych w zakresie uwzględniającym specyfikę robót budowlanych,
2) projektów wykonawczych w zakresie, o którym mowa w § 5 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U.2013.1129j.t.)
3) przedmiarów robót w zakresie, o którym mowa w § 6 rozporządzenia jak wyżej,
4) informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia – dotyczy projektów, które tego wymagają (Prawo budowlane -  jednolity tekst Dz.U. z 2013r. poz. 1409 z późn. zm.).

B) Opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych zawierających zbiór wymagań niezbędnych do określenia standardu i jakości wykonywania robót zgodnie z wymaganiami określonymi w rozdziale 3 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U.2013.1129j.t.).

C) Opracowanie kosztorysów inwestorskich zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r w sprawie metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. z 2004r nr 130, poz.1389)

3.3.3 Dla wykonania powyższych opracowań konieczne jest:

A. opracowanie map sytuacyjno-wysokościowych koniecznych dla wykonania przedmiotu zamówienia,
B. uzyskanie warunków zasilania w niezbędne media,
C. opracowanie niezbędnej (w ocenie projektanta) dokumentacji geotechnicznej,
D. uzyskanie opinii ZUD w Mrągowie (łącznie z kosztami wypisów z rejestru gruntów),
E. przygotowanie wniosku i uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia,
F. opracowanie Raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko – o ile w toku postępowania administracyjnego taka konieczność nastąpi,
G. przygotowanie wniosku i uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o lokalizacji celu publicznego,
H. uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień (w szczególności w zakresie sanitarno-epdemiologicznym, p-poż, bhp itp) umożliwiających uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę,
I. uzyskanie w imieniu Zamawiającego zgód właścicieli na wejście na grunt w celu realizacji zadania.

Koszt opracowań wymienionych w pkt. 3.3.2. i 3.3.3 z wyjątkiem punktu 3.3.3. lit. F należy ująć w cenie ryczałtowej.
W przypadku konieczności opracowania Raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko jego wykonanie zostanie wprowadzone aneksem do umowy zawartej między Wykonawcą, a Zamawiającym lub dostarczy go Zamawiający .

3.3.4. Sposób opracowania dokumentacji:
a. Projekt budowlany i wykonawczy
- 4 egzemplarzy (kompletów) na papierze (zszyte),
- 1 egzemplarz (dodatkowy komplet) na papierze nie zszyty, który będzie wykorzystany do powielania jako załącznik do SIWZ,
- 1 egzemplarz na nośniku elektronicznym - rysunki w formacie .jpg lub .pdf  (nazwy plików bez polskich liter, płyta CD/DVD).
b. Przedmiary robót:
- 1 egzemplarz (komplet) na papierze,
- 1 egzemplarz na nośniku elektronicznym (Word, Excell – płyta CD/DVD),
c. Kosztorysy inwestorskie:
- 1 egzemplarz (komplet) na papierze,
- 1 egzemplarz   na nośniku elektronicznym (płyta CD/DVD).
d. Specyfikacje techniczne
- 1 egzemplarz (komplet) na papierze,
- 1 egzemplarz   na nośniku elektronicznym (płyta CD/DVD).

3.3.5. Uwarunkowania szczegółowe i dodatkowe informacje : 

a) Dokumentacja projektowa winna być opracowana w pełnej problematyce wynikającej z charakterystyki obiektu, zgodnie z  przepisami:  ustawy Prawo budowlane (jednolity tekst Dz.U. z 2013r. poz. 1409 z późn. zm.), rozporządzenia Ministra Infrastruktury  z dnia 12.04.2002r. w sprawie warunków  technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. Nr 75 poz. 690 z 2002r z późn. zm.), rozporządzenia Ministra Transportu Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25.04.2012r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U.2012.426 z późn. zm.), obowiązującymi normami,  zasadami  wiedzy technicznej, przepisami BHP, p.poż., itp. oraz  wymogami użytkownika.
b) Dokumentacja projektowo-kosztorysowa winna być wykonana w stanie kompletnym  z punktu widzenia celu któremu ma służyć, a przede wszystkim posiadać uzgodnienia projektowe między poszczególnymi branżami.
c) Zastosowane w projekcie materiały winny odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie  (art. 10  ustawy Prawo budowlane).
d) Dokumentacja projektowa w swej treści nie może określać technologii  robót, materiałów, maszyn i urządzeń w sposób utrudniający uczciwą konkurencję w rozumieniu przepisów Prawa zamówień publicznych.
e) Dokumentacja projektowa  powinna określać parametry techniczne i funkcjonalne przyjętych rozwiązań materiałowych, technologii, urządzeń i wyposażenia.  (Zamawiający dopuszcza wskazanie w dokumentacji na znak towarowy, patent lub pochodzenie z uzasadnionych względów technologicznych, ekonomicznych, organizacyjnych lub jeżeli obowiązek taki wynika z odrębnych przepisów).
f) Przy określaniu ceny ryczałtowej Wykonawca musi uwzględnić fakt, iż :
teren planowanej inwestycji położony jest na obszarze specjalnej ochrony ptaków NATURA 2000 „Puszcza Piska” (kod obszaru PLB280008), który został ustanowiony na mocy rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 21 lipca 2004r w sprawie obszarów specjalnej ochrony ptaków Natura 2000 (Dz.U. Nr 229 poz. 2313),
teren planowanej inwestycji położony jest częściowo na obszarze zespołu przyrodniczo–krajobrazowego „Jeziora Sorkwickie” wprowadzonego rozporządzeniem Nr 8 Wojewody Warmińsko- Mazurskiego z dnia 11 stycznia 2000r w sprawie wyznaczenia zespołu przyrodniczo-krajobrazowego (Dz.Urz.Woj.Warm.-Maz. Nr2, poz. 17).
teren planowanej inwestycji położony jest w zespołu przyrodniczo– krajobrazowego „Rzeka Babant i Jezioro Białe” wprowadzonego rozporządzeniem Nr 11 Wojewody Warmińsko- Mazurskiego z dnia 11 stycznia 2000r w sprawie wyznaczenia zespołu przyrodniczo-krajobrazowego (Dz.Urz.Woj.Warm.-Maz. Nr2, poz. 20)

h) Stan istniejący;

Celem projektu jest stworzenie warunków do przesłania ścieków sanitarnych z miejscowości Machary do miejscowości Czaszkowo, a dalej poprzez istniejącą w m. Czaszkowo kanalizację sanitarną i przepompownię ścieków do oczyszczalni położonej w miejscowości Piecki.
W miejscowości Machary - dawny PGR - ścieki sanitarne odprowadzane są istniejąca kanalizacją sanitarną do zbiorników zlokalizowanych na działce nr 320/86, stanowiącej własność Gminy Piecki. Na wyżej wymienionej działce należy zlokalizować przepompownię ścieków , która
w perspektywie musi umożliwić przetłoczenie ścieków z m. Machary (wieś) lub jej konstrukcja umożliwiać będzie jej przyszłą rozbudowę.
Kanalizację sanitarną tłoczną należy poprowadzić do miejscowości Czaszkowo w taki sposób, aby stworzyć w perspektywie warunki do włączenia do niej miejscowości Goleń.

Miejscowości Machary (PGR i wieś) oraz Goleń nie są miejscowościami turystycznymi wobec czego nie ma istotnych wahań w liczbie obsługiwanych mieszkańców.
W miejscowości Machary (wieś) i Goleń mamy do czynienia z zabudową głównie zagrodową, m. Machary (PGR) jest zabudowana budynkami wielorodzinnymi (zabudowa mieszkaniowa dawnych Zakładów Rolnych) i jednorodzinnymi.
Miejscowości wyposażone są w sieć wodociągową, stanowiącą własność Gminy Piecki, eksploatowaną przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Pieckach ul. Plac 1-go Maja 6 11-710 Piecki tel. 89-7421052.

Ilość mieszkańców w poszczególnych miejscowościach - stan na koniec 2013r
m. Machary (PGR) - 155,
m. Machary (wieś) - 203,
m. Goleń - 113.

Istniejący układ drogowy:
- drogi asfaltowe - drogi powiatowe zarządzane przez Zarząd Dróg Powiatowych w Mrągowie.
- drogi gruntowe - własność Gminy Piecki

Szacowana ilość ścieków powstających w poszczególnych miejscowościach (w oparciu o ilość wody dostarczanej przez ZGKiM sp. z o.o. ):
m. Machary (PGR) - 2500m3,
m. Machary (wieś) - 3270m3,
m. Goleń - 1800m3,

3.3.6 Nazwa i kod określony we Wspólnym Słowniku Zamówień
CPV 74232000-4 – Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania.

4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA.

Termin realizacji zamówienia - 240 dni od dnia podpisania umowy.

Wyżej wymieniony czas nie dotyczy sytuacji, gdy konieczne stanie się wykonanie Raportu… oddziaływania na środowisko, a w konsekwencji przeprowadzenia badań terenowych. W powyższej sytuacji okres realizacji zamówienia zostanie wydłużony o czas konieczny do wykonania Raportu….

5. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

5.1. Posiadanie przez Wykonawcę:
uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - Wykonawca składa stosowne oświadczenie.
wiedzy i doświadczenia - Zamawiający wymaga, by Wykonawca wykazał się zaprojektowaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2-ch obiektów odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. obiektów obejmujących: kanalizację sanitarną (grawitacyjną, tłoczną lub układ mieszany) wraz z przepompownią ścieków, lub sieci wodociągowe wraz z pompownią wody.
dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Wykonawca składa stosowne oświadczenie.
5.2 Złożenie oferty zgodnej z warunkami określonymi w ogłoszeniu.

6. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

6.1 Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest złożenie w określonym w ogłoszeniu terminie oferty, na którą składa się:
wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego wzoru – zał. Nr 1 ),
oświadczenie o posiadaniu uprawnień, wiedzy i doświadczenia, dysponowania potencjałem technicznym, ekonomicznym i finansowym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (wg załączonego wzoru – zał. Nr 2 ),
wykaz usług, w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie usług, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorcy (wg załączonego wzoru – zał. Nr 3)
6.2 Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, albo od siebie, albo też jako partner we wspólnym przedsięwzięciu, z jedną ostateczną ceną.
6.3 Ofertę składa się pod rygorem nieważności, w formie pisemnej.
6.4 Ofertę składa się w jednym egzemplarzu.
6.5 Oferta oraz wszystkie dokumenty odnoszące się do oferty muszą być sporządzone w języku polskim, pismem czytelnym, bez użycia ścieralnego nośnika pisma (np. ołówka), a wszelkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany musza być parafowane przez osobę podpisującą ofertę.
6.6 Oferta oraz wszystkie wymagane załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym i wymaganiami ustawowymi lub osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawców w przypadku składania oferty przez kilka podmiotów występujących wspólnie.
6.7 Wykonawca winien zamieścić ofertę w zamkniętej kopercie oznaczonej nazwą Wykonawcy oraz zdaniem „OFERTA - Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego kanalizacji sanitarnej Machary (PGR) – Czaszkowo „nie otwierać przed 16.10.2014r , przed godz. 1200”.
6.8 Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

7. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY


7.1. W cenie ryczałtowej Wykonawca musi ująć wszystkie koszty, z wyjątkiem kosztów opracowania Raportu…, jakie będzie ponosił w związku z wykonaniem przedmiotu zamówienia (tj. dojazdów , wizji lokalnych, materiałów biurowych, płac, itp.) .
7.2. Cena musi być podana w złotych i w takiej walucie będzie prowadzone rozliczenie pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą.
7.3. Cena określona przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym nie będzie zmieniana w toku realizacji zamówienia, z wyjątkiem sytuacji określonych we wzorze Umowy.
7.4. Prawidłowe ustalenie podatku VAT, obowiązującego w dniu złożenia oferty, należy do obowiązków Wykonawcy, zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowym.

8. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT


8.1 Oferty winny być nadesłane na adres Zamawiającego lub złożone w Kancelarii (pok. nr 7) Urzędu Gminy Piecki - do dnia 16.10.2014r. do godz. 1130 .
8.2 Oferta złożona po terminie zostanie niezwłocznie zwrócona Wykonawcy bez jej otwierania.
8.3 Otwarcie ofert nastąpi w dniu 16.10.2014r o godz. 1200 w siedzibie Zamawiającego Urząd Gminy Piecki, ul. Zwycięstwa 34 pok. nr 2.
8.4 Otwarcie ofert jest jawne.
8.5 W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert, dokona wezwania do uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów, poprawi oczywiste omyłki pisarskie, rachunkowe oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty z ogłoszeniem. Brak uzupełnienia dokumentów lub zgodny na poprawienie omyłek skutkować będzie odrzuceniem oferty .



9. KRYTERIA WYBORU OFERTY


Jedynym kryterium oceny ofert będzie cena. Zamawiający przyzna zamówienie Wykonawcy, który zaproponuje najniższą ceną i spełni jednocześnie warunki określone w niniejszym ogłoszeniu.

10. FORMALNOŚCI, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ SPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY


10.1 O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi niezwłocznie Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.

10.2 W zawiadomieniu Zamawiający poinformuje Wykonawcę o:
  • wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę) albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano, oraz nazwy (firmy) albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania i adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty,
  • Wykonawcach, których oferty zostały odrzucone,
Wójt                
(-) Agnieszka Kurczewska

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Piecki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Marek Hajko
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2014-10-03
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marek Hajko
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2014-10-03 10:51:57
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2014-10-03 11:28:16
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2014-10-17 09:37:22
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1088 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony