ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Piecki
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne aktualne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Budowa alei spacerowej na dz. nr 643/23 i nr 644/3 obr. Piecki, Gmina Piecki. Drukuj informację Zamówienie publiczne: Budowa alei spacerowej na dz. nr 643/23 i nr 644/3 obr. Piecki, Gmina Piecki.

Szczegóły informacji

Budowa alei spacerowej na dz. nr 643/23 i nr 644/3 obr. Piecki, Gmina Piecki.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Gmina Piecki

Finansowanie: Zadanie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju objętego PROW na lata 2007-2013 w zakresie małych projektów

Nr UZP: -- brak --

Termin składania ofert / wniosków: 2014-10-28 11:30:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2014-10-28 12:00:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Gminy Piecki ul. Zwycięstwa 34. Kancelaria (pok. nr 7)

Ogłoszono dnia: 2014-10-17 przez Marek Hajko

Treść:

BKR. 7013.13.2014
 
ZAPROSZENIE
DO ZŁOŻENIA OFERTY
Postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia publicznego

1. ZAMAWIAJĄCY

GMINA PIECKI
REGON:510742758 NIP: 7422123183
z siedzibą - Urząd Gminy Piecki, ul. Zwycięstwa 34, 11-710 Piecki
tel. (89) 7422029, fax.: (89) 7422065
e-mail:gmina@piecki.com.pl, www.bip.piecki.com.pl
Osoby do kontaktów: Marek Hajko (89 7421166), Edward Maksymow (89 7422254),

2. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA - PRZETARG NIEOGRANICZONY

Ze względu na wartość zamówienia nie przekraczającą 30000 EURO, nie mają zastosowania w niniejszym postępowaniu przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych – podstawa prawna art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2013r. poz. 907 z późn. zm.).

3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

3.1. Nazwa zamówienia
Budowa alei spacerowej na dz. nr 643/23 i nr 644/3 obr. Piecki, Gmina Piecki.
Zadanie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju objętego PROW na lata 2007-2013 w zakresie małych projektów

3.2. RODZAJ ZAMÓWIENIA - roboty budowlane

3.3. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA

3.3.1
Zamówienie obejmuje swym zakresem:
wycinkę drzew z wykarczowaniem karp oraz prześwietleniem sąsiadujących z aleją spacerową - 38szt do wycięcia, 40szt do prześwietlenia;
zdjęcie humusu - 405m2;
wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne ;
wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego – 322,9m2;
ustawienie obrzeży betonowych – 310mb;
ułożenie nawierzchni z kostki betonowej – 322,9m2;
wykonanie oświetlenia - ilość punktów 6szt;
dostawę i montaż sprzętu do siłowni zewnętrznych – 5szt.;
dostawę i montaż ławek parkowych i koszy na śmieci –4kpl.;
dostawa i montaż stojaka rowerowego 1 szt.,
roboty wykończeniowe.

3.3.2 Zamawiający dopuszcza tolerancje wymiarową, dla urządzeń podanych w zamówieniu jako gotowy produkt, w wielkości do +/-10%.

3.3.3 Zamówienie należy zrealizować zgodnie z :
A) Dokumentacją projektową składającą się z :
1. Projektu Budowlanego i Wykonawczego budowy alei spacerowej na dz. nr 643/23
obr. Piecki Gm. Piecki opracowanego przez Zakład Usług Projektowych i Nadzoru
Drogownictwa ul. Laskowa 41 11-700 Mrągowo
2. Projektu Budowlanego budowy chodnika na dz nr 644/3 obr. Piecki Gm. Piecki
opracowanego przez Zakład Usług Projektowych i Nadzoru Drogownictwa
ul. Laskowa 41 11-700 Mrągowo
3. Przedmiarem robót opracowanym dla ww. zadań,
B) Szczegółowa Specyfikacją Techniczną
C) Pozwoleniem na budowę Nr 313/2014/Pki z 22.09.2014r.

3.3.4 Nazwa i kod określony we Wspólnym Słowniku Zamówień
Główny przedmiot:
45230000-8 roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych i
elektroenergetycznych autostrad, dróg, lotnisk i kolei, wyrównywanie terenu,

3.3.5 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił minimum 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty i dostawy, liczonej od daty odbioru robót. Udzielenie gwarancji nie może być uzależniona od dodatkowych świadczeń – np. odpłatnych przeglądów zlecanych Wykonawcy.

4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA.

Termin wykonania całości zamówienia - 15.12.2014r

5. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

5.1 Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest złożenie w określonym w ogłoszeniu terminie oferty, na którą składa się:
wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego wzoru – zał. Nr 1 ),
oświadczenie o posiadaniu uprawnień, wiedzy i doświadczenia, dysponowania potencjałem technicznym, ekonomicznym i finansowym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (wg załączonego wzoru – zał. Nr 2 ),
kalkulacja ceny oferty – Kosztorys Ofertowy przygotowany zgodnie z warunkami określonymi w pkt. 6 ogłoszenia.

5.2 Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, albo od siebie, albo też jako partner we wspólnym przedsięwzięciu, z jedną ostateczną ceną.

5.3 Ofertę składa się pod rygorem nieważności, w formie pisemnej.

5.4 Ofertę składa się w jednym egzemplarzu.

5.5 Oferta oraz wszystkie dokumenty odnoszące się do oferty muszą być sporządzone w języku polskim, pismem czytelnym, bez użycia ścieralnego nośnika pisma (np. ołówka), a wszelkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany musza być parafowane przez osobę podpisującą ofertę.

5.6 Oferta oraz wszystkie wymagane załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym i wymaganiami ustawowymi lub osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawców w przypadku składania oferty przez kilka podmiotów występujących wspólnie.

5.7 Wykonawca winien zamieścić ofertę w zamkniętej kopercie oznaczonej nazwą Wykonawcy oraz zdaniem „OFERTA - Budowa alei spacerowej w Pieckach” „nie otwierać przed 28.10.2014r , przed godz. 1200”

6. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY

6.1 Wykonawca sporządza kosztorys ofertowy na podstawie przedmiaru robót, który stanowi załącznik do niniejszego zaproszenia.

6.2 Kosztorys ofertowy należy sporządzić metodą uproszczoną tzn. musi zawierać w każdej pozycji zgodny z przedmiarem robót: opis rodzaju robót, ilość jednostek obmiarowych, a ponadto cenę jednostkową netto pozycji i wartość netto pozycji.

6.3 Cena jednostkowa netto każdej pozycji musi zawierać w sobie koszty: robocizny, materiałów, sprzętu, koszty zakupu, koszty pośrednie, zysk oraz wszystkie podatki (prócz VAT-u) , cła i inne koszty, które będą opłacane przez Wykonawcę w ramach Umowy.

6.4 W cenie oferty należy ująć wszystkie roboty i usługi niezbędne do wykonania i przekazania do eksploatacji przedmiotu zamówienia, w tym również wszelkie koszty towarzyszące wykonaniu, a których nie ujęto w odrębnych pozycjach przedmiaru robót. Wykonawca winien ująć ww. koszty w cenach jednostkowych pozycji opisanych w przedmiarach robót. Do kosztów tych należy zaliczyć w szczególności:
koszty urządzenia placu budowy oraz energii niezbędnej do realizacji prac,
koszty zabezpieczenia i organizacji placu budowy,
koszty ubezpieczenia robót,
koszty oznakowania robót,
koszty zabezpieczenia dojść i dojazdów do budynków,
koszty obsługi geodezyjnej, wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej zatwierdzonej przez odpowiedni, z uwagi na lokalizację robót, Urząd Geodezji i Kartografii oraz ochrony znaków geodezyjnych a w przypadku ich naruszenia koszt ich wznowienia.
koszty bieżących pomiarów , badań materiałów i robót objętych dokumentacją przetargową i specyfikacją w tym badania wody,
koszty doprowadzenie terenu budowy do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu,

6.5 Wszystkie wartości oraz ostateczna cena oferty winna być liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

6.6 Ostateczną cenę oferty stanowi wartość kosztorysu ofertowego brutto.

6.7 Wskazane w przedmiarze robót podstawy kalkulacji – KNR , KNNR itp. należy traktować jako pomocnicze przy sporządzaniu kosztorysu ofertowego – nie są wiążące.

6.8 Wykonawca musi uwzględnić w cenach jednostkowych przewidywalny wzrost cen materiałów , paliw, energii itp. oraz innych kosztów wynikających z inflacji , mogących mieć miejsce w czasie realizacji kontraktu .

6.9 Prawidłowe ustalenie podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy, zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowym.

6.10 Zastosowanie przez Wykonawcę stawki podatku VAT niezgodnej z obowiązującymi przepisami, Zamawiający potraktuje jako błąd w obliczeniu ceny, co spowoduje odrzucenie oferty.

7. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT

7.1 Oferty winny być nadesłane na adres Zamawiającego lub złożone w Kancelarii (pok. nr 7) Urzędu Gminy Piecki - do dnia 28.10.2014r. do godz. 11.30 .

7.2 Oferta złożona po terminie zostanie niezwłocznie zwrócona Wykonawcy bez jej otwierania.

7.3 Otwarcie ofert nastąpi w dniu 28.10.2014r o godz. 12.00 w siedzibie Zamawiającego Urząd Gminy Piecki, ul. Zwycięstwa 34 pok. nr 2.

7.4 Otwarcie ofert jest jawne.

7.5 W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert, dokona wezwania do uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów, poprawi oczywiste omyłki pisarskie, rachunkowe oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zaproszeniem. Brak uzupełnienia dokumentów lub zgodny na poprawienie omyłek skutkować będzie odrzuceniem oferty .

8. KRYTERIA WYBORU OFERTY

Jedynym kryterium oceny ofert będzie cena. Zamawiający przyzna zamówienie Wykonawcy, który zaproponuje najniższą ceną i spełni jednocześnie warunki określone w niniejszym zaproszeniu.

9. FORMALNOŚCI, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ SPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY

9.1 O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi niezwłocznie Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.

9.2 W zawiadomieniu Zamawiający poinformuje Wykonawcę o:
wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę) albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano, uzasadnienie jej wyboru oraz nazwy (firmy) albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania i adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty,
Wykonawcach, których oferty zostały odrzucone,
Wójt                
(-) Agnieszka Kurczewska

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Piecki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Marek Hajko
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2014-10-17
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marek Hajko
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2014-10-17 09:44:19
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2014-10-17 10:06:33
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2014-11-03 13:11:37
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
998 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony