ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Piecki
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne aktualne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI ZAMAWIAJĄCEGO na okres 4 latDrukuj informację Zamówienie publiczne: UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI ZAMAWIAJĄCEGO na okres 4 lat

Szczegóły informacji

UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI ZAMAWIAJĄCEGO na okres 4 lat

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Gmina Piecki

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 106483-2016

Termin składania ofert / wniosków: 2016-07-08 12:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2016-07-08 12:15:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Gminy Piecki ul. Zwycięstwa 34 11-710 Piecki pok. nr 7

Ogłoszono dnia: 2016-06-28 przez Małgorzata Boruch

Treść:

Piecki: UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI ZAMAWIAJĄCEGO na okres 4 lat
Numer ogłoszenia: 106483 - 2016; data zamieszczenia: 28.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
 
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V zamówienia publicznego
  zawarcia umowy ramowej
  ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
 
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piecki , ul. Zwycięstwa 34, 11-710 Piecki, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7422029, faks 089 7422065.
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.piecki.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI ZAMAWIAJĄCEGO na okres 4 lat.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI ZAMAWIAJĄCEGO na okres 4 lat Część I Zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie: -ubezpieczenia mienia od wszystkich ryzyk, -ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, -ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, -ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków. . Część II Zamówienia Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie: - ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych, - ubezpieczenie autocasco, - ubezpieczenia NNW kierowcy i pasażerów. Dla obu części zamówienie dotyczy następujących jednostek organizacyjnych: 1. Urząd Gminy NIP: 742-00-07-225, regon: 000538248 2. Zakład Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. NIP: 742-22-48-281, regon 281561396 3. Gminny Ośrodek Kultury Sportu i Rekreacji PEGAZ, NIP 742-10-00-679, regon: 511032384 4. Zespół Obsługi Placówek Oświatowych NIP 742-10-00-679, regon 510367450 5. Samorządowe Przedszkole Słoneczny Zakątek w Pieckach NIP 742-15-98-808, regon 000268553 6. Zespół Szkół w Pieckach, NIP 742-22-48-826, regon 281612478 7. Szkoła Podstawowa w Dłużcu, NIP 742-19-21-913, regon 001269371 8. Szkoła Podstawowa w Krutyni, NIP 742-19-22-019, regon 001209558 9. Szkoła Podstawowa w Nawiadach, NIP 742 19 21 793, regon 001209593 10. Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, NIP 742-14-54-848, regon 004449636 11. Szkoła Podstawowa w Starych Kiełbonkach, NIP 742-19-21-830, regon 001209564 12. Środowiskowy Dom Samopomocy, NIP 742-224-69-39, regon 281459083 Oraz jednostki OSP UWAGA: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 3 - Program Ubezpieczenia i załączniku nr 4 - wykaz mienia Zamawiającego. Załączniki dotyczą I i II części. UWAGA: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia bądź też na wybrane części zamówienia. Każda z części będzie oceniana odrębnie. Wymagania określone przez Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: 1.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielał pełnomocnikowi Zamawiającego - Maximus Broker Sp. z o.o. informacji na temat bieżącej likwidacji szkód Zamawiającego. 2.Zamawiający wymaga, aby Zamawiający (jednostki Zamawiającego) nie byli zobowiązani do pokrywania strat Wykonawcy działającego w formie towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych przez wnoszenie dodatkowej składki, zgodnie z art. 111 ust. 2 Ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. z 2015 r. poz. 1844). 3.Wykonawca musi posiadać ogólne (szczególne) warunki ubezpieczenia, zwane dalej OWU, wszystkich ubezpieczeń określonych w przedmiocie zamówienia.
II.1.5)
V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 10% wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy, jeżeli zamówienie uzupełniające dotyczy ryzyk ubezpieczeniowych wymienionych w zamówieniu podstawowym. 2. Zamówienia uzupełniające mogą również dotyczyć przedłużenia terminu realizacji zamówienia (okresu ubezpieczenia). 3. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe zobowiązany będzie do zastosowania w zamówieniach uzupełniających stawek nie wyższych niż zastosowanych w zamówieniu podstawowym, z uwzględnieniem okresu rzeczywiście udzielanej ochrony wg systemu pro rata temporis za każdy dzień.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.50.00-3, 66.51.60.00-3, 66.51.21.00-3, 66.51.41.10-0, 66.51.61.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.
 
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wnoszenia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania zezwolenia na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej, o którym mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. z 2015 r. poz. 1844), tzn. kopia zezwolenia Komisji Nadzoru Finansowego, bądź Ministra Finansów (jeżeli uzyskali zezwolenie przed 1 stycznia 2004) na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej, lub potwierdzenie Komisji Nadzoru Finansowego o posiadaniu uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej (jeżeli rozpoczęli działalność przed 28-08-1990r.), lub inny dokument jak zezwolenie właściwego organu na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym ten zakład ma siedzibę, potwierdzający posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej w zakresie wszystkich grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego dokumentu potwierdzającego posiadanie zezwolenia na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej opisane powyżej. Nie wykazanie spełnienia warunku spowoduje wykluczenie z postępowania.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Należy złożyć oświadczenie o spełnieniu warunku z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie z postępowania.
  • III.3.3) Potencjał techniczny
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Należy złożyć oświadczenie o spełnieniu warunku z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie z postępowania.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Należy złożyć oświadczenie o spełnieniu warunku z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie z postępowania.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Należy złożyć oświadczenie o spełnieniu warunku z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie z postępowania.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony Formularz oferty, do którego należy załączyć wymagane oświadczenia i dokumenty opisane w Sekcji III.3) i III.4) niniejszego ogłoszenia, rozdziale 9 i 8 siwz, i wymienione poniżej a także w innych częściach siwz. 1.Wypełniony i podpisany Formularz Oferty. 2.Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 Ustawy albo informację, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej, zgodnie z załączonym wzorem - oświadczenie Wykonawcy nr 3. 3.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy i zawarcia umowy- winno być złożone w oryginale bądź kopii potwierdzonej notarialnie.
 
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Zaakceptowanie klauzul dodatkowych - 20
IV.2.2)
  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Postanowienia oraz zobowiązania przyjęte przez wykonawcę poprzez złożenie oferty odpowiadającej SIWZ, a także wybór tak skonstruowanej oferty przez Zamawiającego stanowią integralną część umowy na ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego. Istotne postanowienia umowy stanowią załącznik nr 2, 2a. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia niżej wymienionych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: 1) zmiany terminów płatności, wysokości i liczby rat składki - taka zmiana zostanie dokonana, bez dodatkowej zwyżki składki, na pisemny wniosek Zamawiającego złożony przed upływem terminu płatności składki przewidzianym w umowie oraz dokumentach ubezpieczenia po uprzedniej zgodzie Wykonawcy; 2) zmiany wysokości składki lub raty składki w ubezpieczeniach majątkowych w przypadku zmiany sumy ubezpieczenia - w przypadku zmiany wartości majątku w okresie ubezpieczenia oraz w wyniku nabycia składników majątkowych w okresie pomiędzy zebraniem danych a rozpoczęciem okresu ubezpieczenia. Składka będzie rozliczana zgodnie z określonymi w specyfikacji zapisami klauzuli warunków i taryf oraz klauzul automatycznego pokrycia; - dotyczy części I SIWZ. 3) zmiany wysokości składki lub raty składki w ubezpieczeniu odpowiedzialności cywilnej i ubezpieczeniach na zawartych w systemie na pierwsze ryzyko w wyniku podwyższenia wysokości sumy gwarancyjnej i zmiany limitów odpowiedzialności. Składka będzie rozliczana zgodnie z, określonymi w specyfikacji, zapisami klauzuli warunków i taryf; - dotyczy części I SIWZ. 4) zmiany wysokości składki w ubezpieczeniu mienia od wszystkich ryzyk w przypadku zmiany sumy ubezpieczenia budynków i budowli - w przypadku zmiany rodzaju wartości budynków/budowli (np. z wartości księgowej brutto na wartość odtworzeniową). Składka będzie rozliczana zgodnie z, określonymi w specyfikacji, zapisami klauzuli warunków i taryf - dotyczy części I SIWZ. 5) zmiany wysokości składki w ubezpieczeniach komunikacyjnych w przypadku zmiany sumy ubezpieczenia w ubezpieczeniu autocasco oraz w przypadku ubezpieczenia pojazdów nabywanych przez Zamawiającego (jednostki Zamawiającego) w trakcie trwania umowy o udzielenie zamówienia publicznego oraz sprzedaży lub likwidacji pojazdów przez Zamawiającego (jednostki Zamawiającego) i zmiany posiadacza pojazdów w tym okresie. Ostatnim dniem umożliwiającym ubezpieczenie pojazdu na warunkach umowy o udzielenie zamówienia publicznego jest ostatni dzień obowiązywania umowy to jest 09.08.2020 r. Maksymalnie okres ubezpieczenia pojazdów zakończy się dnia 08.08.2021 r. Składka będzie rozliczana zgodnie z zapisami klauzuli warunków i taryf; - dotyczy części II SIWZ. 6) zmiany wysokości składki w przypadku wprowadzenia na usługi ubezpieczeniowe podatku od towarów i usług (VAT) lub zmiany stawki tego podatku, jeżeli będzie miał zastosowanie do usług ubezpieczeniowych. Składka ulega podwyższeniu o kwotę naliczonego podatku VAT; 7) zmiany dotyczące liczby jednostek organizacyjnych Zamawiającego podlegających ubezpieczeniu i ich formy prawnej - w przypadku: a) powstania nowych jednostek (w wyniku utworzenia, połączenia lub wyodrębniania) - składka będzie rozliczana bądź naliczana zgodnie z, określonymi w specyfikacjami, zapisami klauzuli warunków i taryf; b) przekształcenia jednostki - warunki ubezpieczenia będą nie gorsze jak dla jednostki pierwotnej; c) likwidacji jednostki - jednostka zostanie wyłączona z ochrony ubezpieczeniowej, a jeżeli jej mienie zostanie przekazane innym jednostkom organizacyjnym Zamawiającego, to zostanie ono objęte ochroną przez Wykonawcę na warunkach ubezpieczenia nie gorszych jak dla jednostki zlikwidowanej. d) włączenia dodatkowych jednostek do ubezpieczenia w okresie realizacji zamówienia, na wniosek Zamawiającego i za zgodą Wykonawcy - dotyczy to jednostek, które nie były wykazane do ubezpieczenia w chwili udzielenia zamówienia publicznego Wykonawcy; 8) korzystnej dla Zamawiającego zmiany zakresu ubezpieczenia wynikające ze zmian OWU Wykonawcy oraz wprowadzenia nowych klauzul za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy bez dodatkowej zwyżki składki; 9) zmiany zakresu ubezpieczenia wynikająca ze zmian przepisów prawnych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piecki.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nieodpłatnie za stronie internetowej Zamawiającego lub w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Gminy Piecki w godzinach pracy urzędu tj. Pon. 8.00 - 16.00, wtorek - piątek 7:15 - 15.15.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2016 godzina 12:00, miejsce: W Urzędzie Gminy Piecki w sekretariacie w godzinach pracy Urzędu..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ubezpieczenie mienia Zamawiającego na okres 4 lat.
  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie: ubezpieczenia mienia od wszystkich ryzyk, ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków, w następujących jednostkach organizacyjnych: 1. Urząd Gminy NIP: 742-00-07-225, regon: 000538248 2. Zakład Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. NIP: 742-22-48-281, regon 281561396 3. Gminny Ośrodek Kultury Sportu i Rekreacji PEGAZ, NIP 742-10-00-679, regon: 511032384 4. Zespół Obsługi Placówek Oświatowych NIP 742-10-00-679, regon 510367450 5. Samorządowe Przedszkole Słoneczny Zakątek w Pieckach NIP 742-15-98-808, regon 000268553 6. Zespół Szkół w Pieckach, NIP 742-22-48-826, regon 281612478 7. Szkoła Podstawowa w Dłużcu, NIP 742-19-21-913, regon 001269371 8. Szkoła Podstawowa w Krutyni, NIP 742-19-22-019, regon 001209558 9. Szkoła Podstawowa w Nawiadach, NIP 742 19 21 793, regon 001209593 10. Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, NIP 742-14-54-848, regon 004449636 11. Szkoła Podstawowa w Starych Kiełbonkach, NIP 742-19-21-830, regon 001209564 12. Środowiskowy Dom Samopomocy, NIP 742-224-69-39, regon 281459083 Oraz jednostki OSP.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.50.00-3, 66.51.60.00-0, 66.51.21.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 48.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
    • 1. Cena - 80
    • 2. Zaakceptowanie klauzul dodatkowych - 20
 
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ubezpieczenie mienia Zamawiającego na okres 4 lat.
  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie: - ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych, - ubezpieczenie autocasco, - ubezpieczenia NNW kierowcy i pasażerów, - w następujących jednostkach organizacyjnych: Urząd Gminy NIP: 742-00-07-225, regon: 000538248 Zakład Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. NIP: 742-22-48-281, regon 281561396 Gminny Ośrodek Kultury Sportu i Rekreacji PEGAZ, NIP 742-10-00-679, regon: 511032384 Zespół Obsługi Placówek Oświatowych NIP 742-10-00-679, regon 510367450 Samorządowe Przedszkole Słoneczny Zakątek w Pieckach NIP 742-15-98-808, regon 000268553 Zespół Szkół w Pieckach, NIP 742-22-48-826, regon 281612478 Szkoła Podstawowa w Dłużcu, NIP 742-19-21-913, regon 001269371 Szkoła Podstawowa w Krutyni, NIP 742-19-22-019, regon 001209558 Szkoła Podstawowa w Nawiadach, NIP 742 19 21 793, regon 001209593 Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, NIP 742-14-54-848, regon 004449636 Szkoła Podstawowa w Starych Kiełbonkach, NIP 742-19-21-830, regon 001209564 Środowiskowy Dom Samopomocy, NIP 742-224-69-39, regon 281459083 Oraz jednostki OSP.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.21.00-3, 66.51.41.10-0, 66.51.61.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 48.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
    • 1. Cena - 80
    • 2. Zaakceptowanie klauzul dodatkowych - 20
Wójt          
(-) Agnieszka Kurczewska

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Piecki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Małgorzata Boruch
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-06-28
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Małgorzata Boruch
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-06-28 09:38:42
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-06-28 10:56:12
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-07-15 09:53:21
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1145 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony