ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Piecki
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne aktualne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Remont chodników na oś. 35-lecia w Pieckach (w rejonie budynków nr 1 i nr 2)Drukuj informację Zamówienie publiczne: Remont chodników na oś. 35-lecia w Pieckach (w rejonie budynków nr 1 i nr 2)

Szczegóły informacji

Remont chodników na oś. 35-lecia w Pieckach (w rejonie budynków nr 1 i nr 2)

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Gmina Piecki

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: nie dotyczy

Termin składania ofert / wniosków: 2016-10-20 11:30:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2016-10-20 12:00:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Gminy Piecki ul. Zwycięstwa 34 11-710 Piecki pok. nr 7 (kancelaria).

Ogłoszono dnia: 2016-10-05 przez Marek Hajko

Treść:

BKR.7013.10.2016
 
ZAPROSZENIE
DO ZŁOŻENIA OFERTY
Postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia publicznego
 
1. ZAMAWIAJĄCY
 
GMINA PIECKI
REGON:510742758 NIP: 7422123183
z siedzibą - Urząd Gminy Piecki, ul. Zwycięstwa 34, 11-710 Piecki
tel. (89) 7422029, fax.: (89) 7422065
e-mail:gmina@piecki.com.pl, www.bip.piecki.com.pl
Osoby do kontaktów: Marek Hajko (89 7421166), Janusz Rutkowski (89 7422254)
 
2. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA - PRZETARG NIEOGRANICZONY
 
Ze względu na wartość zamówienia nie przekraczającą 30000€, nie mają zastosowania w niniejszym postępowaniu przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych – podstawa prawna art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.).
 
3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
 
3.1. Nazwa zamówienia
 
Remont chodników na oś. 35-lecia w Pieckach (w rejonie budynków nr 1 i nr 2)
 
3.2. RODZAJ ZAMÓWIENIA - roboty budowlane
 
3.3. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ ZAKRESU ZAMÓWIENIA
 
Zakres zamówienia obejmuje remont chodników w na osiedlu 35-lecia PRL w Pieckach w rejonie budynków nr 1 i nr 2 , na działkach nr 139/86; nr 1140/21; nr 1140/19.
Zakres prac określony jest w :
  • Projekcie Budowlanym opracowanym przez Pana Romana Szczepana i Pana Mieczysława Stosio;
  • Szczegółowej Specyfikacji Technicznej.
Podstawowy zakres przewidzianych do wykonania prac to:
  • Nawierzchnia z kostki betonowej (nowa) - 462,0m2;
  • Nawierzchnia z kostki betonowej do przełożenia – 18,0m2;
  • Ścieki uliczne z prefabrykatów betonowych 50*20*8cm na ławie betonowej o przekroju 0,07m2 – 127,7mb.
Wykonawca zobowiązany jest do przetransportowania nadających się do dalszego wykorzystania płyt pochodzących z demontażu na miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie m. Piecki.
Płyty uszkodzone i inne materiały powstające w wyniku prowadzenia prac Wykonawca zobowiązany jest zutylizować we własnym zakresie zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Wykonanie powyższych prace Wykonawca musi uwzględnić w oferowanej cenie ryczałtowej.
O dalszej przydatności płyt do wbudowania zadecyduje inspektor nadzoru inwestorskiego.
Wykonawca winien jest także ująć w cenie ryczałtowej konieczność regulacji dojść do klatek schodowych budynków nr 1 i nr 2, o ile zaistnieje taka potrzeba.
 
3.3.4 Nazwa i kod określony we Wspólnym Słowniku Zamówień
45233222-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
 
3.3.5 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił minimum 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty, liczonej od daty odbioru robót.
 
4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA.
 
Termin realizacji zamówienia
- rozpoczęcie - w dniu podpisania umowy.
- zakończenie do dnia 10.12.2016 r.
 
5. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
 
5.1 Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest złożenie w określonym w ogłoszeniu terminie oferty, na którą składa się:
  • wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego wzoru – zał. Nr 1 ),
  • oświadczenie o posiadaniu uprawnień, wiedzy i doświadczenia, dysponowania potencjałem technicznym, ekonomicznym i finansowym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (wg załączonego wzoru – zał. Nr 2 ),
 
5.2 Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, albo od siebie, albo też jako partner we wspólnym przedsięwzięciu, z jedną ostateczną ceną.
 
5.3 Ofertę składa się pod rygorem nieważności, w formie pisemnej.
 
5.4 Ofertę składa się w jednym egzemplarzu.
 
5.5 Oferta oraz wszystkie dokumenty odnoszące się do oferty muszą być sporządzone w języku polskim, pismem czytelnym, bez użycia ścieralnego nośnika pisma (np. ołówka), a wszelkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany musza być parafowane przez osobę podpisującą ofertę.
 
5.6 Oferta oraz wszystkie wymagane załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym i wymaganiami ustawowymi lub osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawców w przypadku składania oferty przez kilka podmiotów występujących wspólnie.
 
5.7 Wykonawca winien zamieścić ofertę w zamkniętej kopercie oznaczonej nazwą Wykonawcy oraz zdaniem „OFERTA - Remont chodników na oś. 35-lecia w Pieckach (w rejonie budynków nr 1 i nr 2) „nie otwierać przed 20.10.2016 r. , przed godz. 1200
 
 
6. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
 
  1. Cenę oferty należy podać w formie wynagrodzenia ryczałtowego za wykonanie przedmiotu zamówienia.
  2. Cena oferty musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia, wynikające wprost z dokumentacji projektowo – kosztorysowej, jak również w niej nieujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia oraz przekazać go do eksploatacji. Będą to między innymi koszty: wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, zagospodarowania placu budowy, utrzymania zaplecza budowy (np. :. naprawy, woda, energia elektryczna, telefon), dozorowania budowy, wywozu nadmiaru gruntu, kompleksowej obsługi geodezyjnej, wykonania dokumentacji powykonawczej. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu zamówienia nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego określonego w ofercie.
  3. Przygotowując ofertę Wykonawca powinien zapoznać się z dokumentacją projektową, przedmiarami robót i terenem budowy, Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W razie wątpliwości przyjmuje się, iż Wykonawca podejmuje się wszystkich robót objętych dokumentacją projektową stanowiącą część składową SIWZ. W związku z powyższym zaleca się bardzo szczegółowe sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia.
  4. Cena musi być wyrażona w polskich złotych, liczbowo z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Cena musi zawierać należny podatek VAT. Prawidłowe ustalenie stawki należnego podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy, zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług oraz o podatku akcyzowym. Zastosowanie przez Wykonawcę stawki podatku VAT od towarów i usług niezgodnej z obowiązującymi przepisami spowoduje odrzucenie oferty. W przypadku wynagrodzenia ryczałtowego zgodnie z art.632 § 1kc Wykonawca nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac.
  5. Cena podana w ofercie może być tylko jedna; nie dopuszcza się wariantowości cen.
  6. Zamawiający informuje, że załączone do SIWZ przedmiary robót stanowią materiał pomocniczy do ustalenia przez Wykonawcę ceny oferty - ceny ryczałtowej. W przypadku rozbieżności pomiędzy przedmiarem a dokumentacją projektową należy wycenić roboty zgodnie z dokumentacją projektową i SIWZ. Wskazane w przedmiarze robót podstawy kalkulacji – KNR , KNNR itp. należy traktować jako pomocnicze przy sporządzaniu kosztorysu ofertowego – nie są wiążące.
Do oferty nie należy dołączać kosztorysu ofertowego Do dołączenia kosztorysu ofertowego, sporządzonego metodą kalkulacji uproszczonej, zobowiązany będzie tylko ten Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana w wyniku procedury przetargowej. Będzie on stanowiła załącznik do umowy.
 
7. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
 
7.1 Oferty winny być nadesłane na adres Zamawiającego lub złożone w Kancelarii (pok. nr 7) Urzędu Gminy Piecki - do dnia 20.10.2016 r. do godz. 1130 .
 
7.2 Oferta złożona po terminie zostanie niezwłocznie zwrócona Wykonawcy bez jej otwierania.
 
7.3 Otwarcie ofert nastąpi w dniu 20.10.2016 r. o godz. 1200 w siedzibie Zamawiającego Urząd Gminy Piecki, ul. Zwycięstwa 34 pok. nr 2.
 
7.4 Otwarcie ofert jest jawne.
 
7.5 W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert, dokona wezwania do uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów, poprawi oczywiste omyłki pisarskie, rachunkowe oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zaproszeniem. Brak uzupełnienia dokumentów lub zgody na poprawienie omyłek skutkować będzie odrzuceniem oferty .
 
8. KRYTERIA WYBORU OFERTY
 
Jedynym kryterium oceny ofert będzie cena. Zamawiający przyzna zamówienie Wykonawcy, który zaproponuje najniższą ceną i spełni jednocześnie warunki określone w niniejszym zaproszeniu.
 
9. FORMALNOŚCI, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ SPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY
 
9.1 O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi niezwłocznie Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
 
9.2 W zawiadomieniu Zamawiający poinformuje Wykonawcę o:
  • wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę) albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano, uzasadnienie jej wyboru oraz nazwy (firmy) albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania i adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty,
  • Wykonawcach, których oferty zostały odrzucone,
Wójt             
(-) Agnieszka Kurczewska

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Piecki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Marek Hajko
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-10-05
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marek Hajko
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-10-05 11:31:48
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-10-05 11:42:22
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-10-26 11:12:18
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1098 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony