ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Piecki
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne aktualne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Konserwacja urządzeń oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Piecki .Drukuj informację Zamówienie publiczne: Konserwacja urządzeń oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Piecki .

Szczegóły informacji

Konserwacja urządzeń oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Piecki .

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Gmina Piecki

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: nie dotyczy

Termin składania ofert / wniosków: 2019-01-15 10:30:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2019-01-15 11:00:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Gminy Piecki, ul. Zwycięstwa 34, 11-710 Piecki pokój nr 7 (kancelaria)

Ogłoszono dnia: 2019-01-07 przez Marta Przekadzińska

Treść:

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
na realizację usługi
 
p.n. Konserwacja urządzeń oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Piecki .
 
Tryb udzielenia zamówienia - przetarg nieograniczony
Ze względu na wartość zamówienia, nieprzekraczającą 30000€, nie mają zastosowania w niniejszym postępowaniu przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych – podstawa prawna art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2018 r., poz. 1986 ze zm.).
Zastosowanie mają procedury przewidziane w § 9 Regulaminu udzielania zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro, stanowiącym załącznik do zarządzenia nr 68/2015 Wójta Gminy Piecki z dnia 02 czerwca 2015r.
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe 
  1. ZAMAWIAJĄCY
GMINA PIECKI 11-710 Piecki ul. Zwycięstwa 34
NIP: 7422123183 REGON: 510742758
Tel: (89) 742 20 29, Fax: (89) 742 20 65
e- mail: gmina@piecki.com.pl
strona internetowa: bip.piecki.com.pl
godziny pracy: poniedziałek 800 - 1600 , wtorek - piątek 715 - 1515
II. RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
III. KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem www.bip.piecki.com.pl
Oferty należy przesyłać:
Oferty składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej
Adres złożenia oferty:
Urząd Gminy Piecki ul. Zwycięstwa 34 11-710 Piecki pok. nr 7 (kancelaria).
IV: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług konserwacji urządzeń oświetlenia ulicznego na terenie gminy Piecki, polegających na utrzymaniu w sprawności technicznej opraw oświetlenia ulicznego oraz szafek sterowania.
2 Dla obliczenia kosztów realizacji przedmiotu zamówienia należy przyjąć:
  1. Liczbę opraw oświetlenia ulicznego - 1100 sztuk, w tym:
  2. oprawy ledowe stanowią 5%,
  3. oprawy rtęciowe stanowią 20%,
  4. oprawy sodowe stanowią 75 %.
  5. Liczbę szafek sterowania – 69 sztuk.
 
3. Przyjmuje się, że podczas trwania umowy na realizację przedmiotu zamówienia, podane powyżej ilości oraz rodzaje opraw oświetlenia jak i liczba szafek sterowania mogą ulec zmianie +/- 10%. Ryzyko z tym związane Wykonawca powinien uwzględnić w cenie ofertowej.
 
4. Nazwa zamówienia:
Konserwacja urządzeń oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Piecki”
Znak postępowania: DUD. 7021.03.2018
 
V. Rodzaj zamówienia: usługi
 
VI. Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
VII Główny kod CPV: CPV 50232100-1- usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego.
VIII. Termin realizacji zamówienia
Termin realizacji zamówienia - od dnia podpisania umowy do dnia 31 stycznia 2020 r.,
IX. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
  1. złożą wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego wzoru – zał. nr 1 ),
  2. spełniają warunki udziału w postępowaniu t.j.:
1) posiadają kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej (o ile takie są wymagane) oraz są w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia.
- Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2),
2) wykażą się zdolnościami technicznymi i zawodowymi:
- Warunkiem udziału w postępowaniu jest:
a) należyte wykonanie, na podstawie odrębnych umów/zleceń/kontraktów, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2-ch usług odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. konserwacji oświetlenia ulicznego (wg załączonego wzoru – zał. nr 5).
b) dysponowanie technicznie sprawnymi jednostkami sprzętowymi, gwarantującymi efektywne wykonywanie przedmiotu zamówienia- zgodnie z zał. nr 6 (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców ich potencjał techniczny będzie oceniany łącznie).
Wymagana minimalna liczba jednostek sprzętowych do realizacji przedmiotu zamówienia:
-Samochód- pogotowie techniczne z wyposażeniem do prac pod napięciem-PPN ( minimum 1 szt.),
-Podnośnik koszowy przystosowany do PPN (do wykonania konserwacji, minimum 1 sztuka),
-Zestaw narzędzi do PPN (do wykonania konserwacji minimum 1 sztuka).
  1. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który nie wykazał spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w ust. IX niniejszego ogłoszenia.
X. WYKAZ DOKUMENTÓW SKŁADAJĄCYCH SIĘ NA OFERTĘ
  1. Sporządzony przez Wykonawcę FORMULARZ OFERTY - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.
  2. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie zawierające informacje stanowiące potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
  3. Pisemne zobowiązanie (tylko w formie oryginału) podmiotów, na których zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej powołuje się Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
  4. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentów rejestrowych.
  5. Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ .
  6. Wykaz usług - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ,
  7. Wykaz sprzętu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.
XI. KRYTERIA OCENY OFERT
Cena (koszt) -100 %
XII. TERMIN SKŁADANIA OFERT  Oferty (lub zmiany) winny być złożone w siedzibie Zamawiającego w Kancelarii (pok. nr 7) Urzędu Gminy Piecki lub przesłane pocztą na adres Zamawiającego (liczy się data wpływu do siedziby Zamawiającego) - do dnia 15.01.2019 r. do godz. 1030.
XIII. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
XIV. ISTOTNE WARUNKI UMOWY:
Umowa, która będzie podpisana w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, będzie zawierała wszystkie zapisy podane w załączniku nr 7 do SIWZ –WZÓR UMOWY z uwzględnieniem treści złożonej oferty.
XV. INFORMACJE DODATKOWE
Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informuję, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Gminy Piecki, ul. Zwycięstwa 34, 11-710 Piecki jest: Wójt Gminy Piecki.
2. Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie działania Urzędu Gminy Piecki, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych – Bartoszem Wrochną na adres poczty elektronicznej inspektor@cbi24.pl .
3. Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie obowiązujących przepisów prawa, zawartych umów lub na podstawie udzielonej zgody.
4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu/celach: - wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Urzędzie Gminy Piecki; - realizacji umów zawartych z kontrahentami; - w pozostałych przypadkach Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są wyłącznie na podstawie wcześniej udzielonej zgody w zakresie i celu określonym w treści zgody.
5. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach odrębnych, w tym przepisów archiwalnych.
6. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. b) ww. rozporządzenia.
7. Odbiorcami Pani/Pana danych będą podmioty, które na podstawie zawartych umów przetwarzają dane osobowe w imieniu Administratora.
8. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
- dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania oraz do przenoszenia swoich danych, a także
- w przypadkach przewidzianych prawem
- prawo do usunięcia danych i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych.
- wniesienia skargi do organu nadzorczego w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów powyższego rozporządzenia tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Podanie danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy cywilnoprawnej. Osoba, której dane dotyczą jest zobowiązana do ich podania. Konsekwencją nie podania danych osobowych jest brak możliwości zawarcia umowy.
Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Piecki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Marta Przekadzińska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-01-07
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marta Przekadzińska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-01-07 15:19:47
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-01-07 16:01:41
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-01-18 14:07:50
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
633 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony