ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Piecki
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne aktualne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: PRZYGOTOWANIE PROJEKTÓW DECYZJI O USTALENIU WARUNKÓW ZABUDOWY I ZAGOSPODAROWANIA TERENUDrukuj informację Zamówienie publiczne: PRZYGOTOWANIE PROJEKTÓW DECYZJI O USTALENIU WARUNKÓW ZABUDOWY I ZAGOSPODAROWANIA TERENU

Szczegóły informacji

PRZYGOTOWANIE PROJEKTÓW DECYZJI O USTALENIU WARUNKÓW ZABUDOWY I ZAGOSPODAROWANIA TERENU

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Gmina Piecki

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: .-.

Termin składania ofert / wniosków: 2011-01-10 15:00:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Gminy Piecki ul. Zwycięstwa 34 11-710 Piecki pok. nr 7 (kancelaria).

Ogłoszono dnia: 2010-12-27 przez Marek Hajko

Treść:

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
 
zamówienie na usługi powtarzające się okresowo
 
PRZYGOTOWANIE PROJEKTÓW DECYZJI O USTALENIU WARUNKÓW ZABUDOWY
I ZAGOSPODAROWANIA TERENU


1. Nazwa oraz adres zamawiającego

GMINA PIECKI 11-710 Piecki ul. Zwycięstwa 34
NIP: 510742758 REGON: 510742758
Tel: (89) 742 20 29, Fax: (89) 742 20 65
e- mail: gmina@piecki.com.pl
strona internetowa: bip.piecki.com.pl/
godziny pracy: poniedziałek – piątek 715 - 1515

2. Tryb udzielenia zamówienia

Ze względu na wartość zamówienia nie przekraczającą 14000 EURO, w postępowaniu nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych tekst jednolity z 2010 (Dz. U. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.), - podstawa prawna art.4 pkt.8 ustawy. Tryb udzielenia zamówienia - przetarg nieograniczony.

3. Opis przedmiotu zamówienia

3.1. NAZWA - PRZYGOTOWANIE PROJEKTÓW DECYZJI O USTALENIU WARUNKÓW ZABUDOWY
I ZAGOSPODAROWANIA TERENU

3.2. RODZAJ ZAMÓWIENIA - usługi powtarzające się okresowo

3.3. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie projektów decyzji o ustaleniu warunków zabudowy i zagospodarowania terenu, zwanych w dalszej części decyzjami, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717 z 2003 r. z późniejszymi zmianami) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r w sprawie sposobu ustalenia wymagań dotyczących nowej zabudowy i zagospodarowania terenu w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz.U. Nr 164 poz. 1588).
CPV 71410000-5 Usługi planowania przestrzennego

4. Termin realizacji zamówienia

Od momentu podpisania umowy do dnia 31.12.2011r.

5. Warunki udziału w postępowaniu i wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy


Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest złożenie oferty na którą składają się:
a) wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego wzoru),
b) wykaz usług wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat polegających na przygotowywaniu projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu z podaniem miejsca ich wykonania (zleceniodawcy) i czasu trwania. Wykonawca musi udokumentować wykonanie co najmniej 1 pracy odpowiadającej swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia . Muszą być to usługi powtarzające się okresowo,, świadczone na podstawie umowy , nie mogą to być sporadyczne opracowania pojedynczych projektów decyzji.
c) kserokopia uprawnień zawodowych,
d) kserokopia aktualnego zaświadczenia o wpisaniu na listę właściwego samorządu zawodowego.

Dokumenty i informacje, o których mowa wyżej, mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.


6. Opis sposobu obliczenia ceny

6.1. Cena oferty winna być wyliczona w oparciu o zestawienie - tabelę , zawartą w formularzu ofertowym.
6.2. W cenach jednostkowych Wykonawca musi ująć wszystkie koszty jakie będzie ponosił w związku z wykonaniem przedmiotu
zamówienia (tj. dojazdów , wizji lokalnych, materiałów biurowych,, płac itp.) .
6.3. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik do niniejszego ogłoszenia.
6.4. Wszystkie ceny muszą być podane w złotych i w takiej walucie będzie prowadzone rozliczenie pomiędzy Zamawiającym, a
Wykonawcą
6.5. Ceny określone przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym nie będą zmieniane w toku realizacji zamówienia, z wyjątkiem sytuacji
określonych we wzorze Umowy.
6.6. Prawidłowe ustalenie podatku VAT , obowiązującego w dniu złożenia oferty, należy do obowiązków Wykonawcy, zgodnie z
przepisami ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowym.
6.7. Koszty zlecanych opracowań – projektów decyzji - nie obejmują kosztów związanych z wysyłką zawiadomień, obwieszczeń,
uzgodnień, itp. wymaganych ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, które Zamawiający wykona we własnym
zakresie.

7. Kryteria wyboru oferty

KRYTERIU OCENY OFERT - najniższa cena

8. Opis sposobu przygotowania oferty


8.1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, albo od siebie, albo też jako partner we wspólnym przedsięwzięciu, z jedną
ostateczną ceną.
8.2. Ofertę składa się pod rygorem nieważności, w formie pisemnej.
8.3 Ofertę składa się w jednym egzemplarzu.
8.4 Oferta oraz wszystkie dokumenty odnoszące się do oferty muszą być sporządzone w języku polskim, pismem czytelnym, bez
użycia ścieralnego nośnika pisma (np. ołówka), a wszelkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany musza być
parafowane przez osobę podpisującą ofertę.
8.5 Oferta oraz wszystkie wymagane załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy w obrocie
gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym i wymaganiami ustawowymi lub osoby uprawnionej do reprezentowania
Wykonawców w przypadku składania oferty przez kilka podmiotów występujących wspólnie.
8.6 Wykonawca winien zamieścić ofertę w zamkniętej kopercie która :
- będzie zaadresowana na Zamawiającego – GMINA PIECKI ul. Zwycięstwa 34 11-710 Piecki
- będą posiadać oznaczenie „OFERTA – przygotowanie projektów decyzji”

9. Miejsce i termin składania ofert

Oferty winny być nadesłane na adres Zamawiającego lub złożone w Kancelarii (pok. nr 7) Urzędu Gminy Piecki - do dnia 10.01.2011r. do godz. 1500


10. Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni.
Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.


11. Informacje administracyjne

Adres strony internetowej, na której jest dostępne jest ogłoszenie - bip.piecki.com.pl/
Adres do kontaktów - Urząd Gminy Piecki ul. Zwycięstwa 34, 11- 710 Piecki pok. Nr 21 tel. (089) 7421166
Wójt          
Agnieszka Kurczewska

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Piecki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Marek Hajko
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2010-12-27
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marek Hajko
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2010-12-27 10:03:19
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2010-12-27 10:05:59
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-01-12 14:58:16
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2125 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony