ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Piecki
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne aktualne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Przebudowa budynku po byłej szkole w Starych Kiełbonkach wraz ze zmianą sposobu użytkowania na lokale mieszkalne – Etap IDrukuj informację Zamówienie publiczne: Przebudowa budynku po byłej szkole w Starych Kiełbonkach wraz ze zmianą sposobu użytkowania na lokale mieszkalne – Etap I

Szczegóły informacji

Przebudowa budynku po byłej szkole w Starych Kiełbonkach wraz ze zmianą sposobu użytkowania na lokale mieszkalne – Etap I

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Gmina Piecki

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: nie dotyczy

Termin składania ofert / wniosków: 2019-12-10 11:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2019-12-10 11:30:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Gminy Piecki, ul. Zwycięstwa 34, 11-710 Piecki, pokój nr 7 (kancelaria).

Ogłoszono dnia: 2019-11-25 przez Janusz Rutkowski

Treść:

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA
OFERTY
 
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego
w trybie przetargu nieograniczonego
na realizację robót budowlanych
 
 „Przebudowa budynku po byłej szkole w Starych Kiełbonkach wraz ze zmianą sposobu użytkowania na lokale mieszkalne – Etap I”
 
1. NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
 
GMINA PIECKI 11-710 Piecki ul. Zwycięstwa 34
NIP: 7422123183 REGON: 510742758
Tel: (89) 742 20 29, Fax: (89) 742 20 65
e- mail: gmina@piecki.com.pl
strona internetowa: bip.piecki.com.pl
godziny pracy: poniedziałek 800 - 1600 , wtorek - piątek 715 - 1515
 
2. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
 
Tryb udzielenia zamówienia - przetarg nieograniczony
Ze względu na wartość zamówienia, nieprzekraczającą 30000€, nie mają zastosowania w niniejszym postępowaniu przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych – podstawa prawna art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U.2019.1843 ze zm).
 
3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
 
3.1 Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie klatki schodowej w budynku byłej szkoły w m. Stare Kiełbonki zlokalizowanej na działce nr ew. 426 obr. Stare Kiełbonki. Polegać będzie na rozbiórce istniejącej klatki schodowej i wybudowanie w nowym miejscu klatki schodowej.
CPV: 452213000-6 - roboty budowlane w zakresie konstrukcji.
 
3.2 Zakres zamówienia
Zamówienie obejmuje min:
  1. rozebranie istniejącej klatki schodowej,
  2. w miejsce rozebranej klatki z poziomu -0,30 na poziom +0,46 wykonie dojścia w postaci biegu klatki schodowej 4 stopnie o wysokości 19 cm i szerokości 31 cm.
  3. Wykonanie nowej klatki schodowej w nowym miejscu.
Szczegółowy zakres prac określony jest w Dokumentacji projektowej składającej się z :
  1. Projektu budowlanego pn. Przebudowa budynku dawnej szkoły w Starych Kiełbonkach należącego do zasobów komunalnych gminy Piecki ze zmianą sposobu użytkowania na lokale mieszkalne – kategoria obiektu I” opracowanego przez Pana Witolda Makiewicza – Biuro Inwestycyjno-Projektowe „Piecki”. Ul. Plac 1-go Maja 3b, 11-710 Piecki.
  2. Przedmiaru robót,
  3. Szczegółowej Specyfikacji Technicznej
Inwestycja realizowana będzie na podstawie decyzji o udzieleniu pozwolenia na budowę nr 473/2019/Pki z dn. 04.11.2019 r..
3.3. Gwarancja.
Okres Zgłaszania Wad wynosi co najmniej 36 miesięcy od daty odbioru robót i równy jest okresowi rękojmi i gwarancji.
 
4. WYNAGRODZENIE
 
Zamawiający ustala, że obowiązującym rodzajem wynagrodzenia będzie wynagrodzenie kosztorysowe zdefiniowane w art. 629, 630 i 631 Kodeksu cywilnego
 
5. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
 
  1. Zamawiający wyznacza nieprzekraczalny termin wykonania zamówienia na 150 dni od daty przekazania terenu budowy.
  2. Plac budowy zostanie przekazany Wykonawcy w terminie do 7 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy.
 
6. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
 
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału.
 
7. INFORMACJE DLA WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
  1. Regulacje niniejszego zaproszenia dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
  2. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
 
8. INFORMACJE O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH WYMAGANYCH OD WYKONAWCÓW
 
  1. Sporządzony przez Wykonawcę Formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do zaproszenia.
  2. Kosztorys ofertowy (wyceniony przedmiary robót) – przygotowany zgodnie z warunkami określonymi w pkt. 13 zamówienia.
  3. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie zawierające informacje stanowiące potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do zaproszenia.
  4. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentów rejestrowych.
 
9. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI
 
  1. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim.
  2. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się z zachowaniem formy pisemnej.
  3. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem Operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście, za pośrednictwem posłańca, faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
  4. W przypadku przekazania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji drogą elektroniczną dokument musi mieć formę skanu oryginału pisma.
  5. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami są:
    • Marek Hajko - pok. Nr 29 - tel. (89) 7421166, 7422029, m.hajko@piecki.com.pl
    • Janusz Rutkowski – pok. Nr19 – tel. (89) 7422253, 7422029, j.rutkowski@piecki.com.pl
  6. Wszelką korespondencję należy kierować do Zamawiającego:
    • w formie pisemnej na adres (w godzinach pracy Urzędu):
    • Urząd Gminy Piecki ul. Zwycięstwa 34, 11-710 Piecki
    • faksem na numer: (89) 742 20 65
    • w formie elektronicznej, tj. w formie skanu oryginału pisma na adres e-mail: gmina@piecki.com.pl
 
10. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
 
  1. Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni.
  2. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym że Zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.
 
11. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
 
  1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, albo od siebie, albo też jako partner we wspólnym przedsięwzięciu, z jedną ostateczną ceną.
  2. Ofertę składa się pod rygorem nieważności, w formie pisemnej. Oferta oraz wszystkie dokumenty odnoszące się do oferty muszą być sporządzone w języku polskim, pismem czytelnym, bez użycia ścieralnego nośnika pisma (np. ołówka), a wszelkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany muszą być parafowane przez osobę podpisującą ofertę.
  3. Ofertę składa się w jednym egzemplarzu.
  4. Treść oferty musi odpowiadać treści zaproszenia do składania ofert.
  5. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska).
  6. Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną notarialnie kopię stosownego pełnomocnictwa, określającego jego zakres i wystawionego przez osoby do tego upoważnione,
  7. Wykonawca nie może zmieniać treści formularzy, które stanowią część specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dopuszcza się możliwość sporządzenia własnych wzorów formularzy z zastrzeżeniem, aby tak sporządzone zawierał co najmniej te elementy, które zostały określone przez Zamawiającego we wzorach.
  8. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
  9. Ofertę oraz pozostałe dokumenty i oświadczenia należy złożyć w zamkniętym, nieprzezroczystym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości.
11.9. Oferta będzie zaadresowane na Zamawiającego – GMINA PIECKI ul. Zwycięstwa 34 11-710 Piecki i będzie posiadać oznaczenie „OFERTA – Przebudowa budynku po byłej szkole w Starych Kiełbonkach – Etap I, Nie otwierać przed 10.12.2019 r. , przed godz. 1130 „
 
12. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
 
  1. Oferty (lub zmiany) winny być złożone w siedzibie Zamawiającego w Kancelarii (pok. nr 7) Urzędu Gminy Piecki lub przesłane pocztą na adres Zamawiającego (liczy się data wpływu do siedziby Zamawiającego) - do dnia 10.12.2019r. do godz. 1100
  2. Oferta złożona po terminie zostanie niezwłocznie zwrócona Wykonawcy bez jej otwierania.
  3. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 10.12.2019 r. o godz. 1130 w siedzibie Zamawiającego Urząd Gminy Piecki, ul. Zwycięstwa 34 pok. nr 2 w obecności Wykonawców, którzy przybędą na posiedzenie komisji przetargowej.
  4. Otwarcie ofert jest jawne.
  5. Przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
  6. Podczas otwarcia ofert Zamawiający poda nazwy (firmy) oraz adresy Wykonawców, a także informacje dotyczące ceny.
 
13. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY OFERTY
 
  1. Zamawiający ustala, że obowiązującym rodzajem wynagrodzenia będzie wynagrodzenie kosztorysowe zdefiniowane w art. 629, 630 i 631 Kodeksu cywilnego.
  2. Cenę oferty należy obliczyć metodą kalkulacji uproszczonej przy zachowaniu następujących założeń:
    1. kosztorys ofertowy należy sporządzić metodą uproszczoną tzn. musi zawierać w każdej pozycji zgodny z przedmiarem robót: opis rodzaju robót, ilość jednostek obmiarowych, a ponadto cenę jednostkową netto pozycji i wartość netto pozycji,
    2. Wykonawca sporządza Kosztorys ofertowy (wzór stanowi zał. Nr 7) na podstawie przedmiaru robót, który stanowi załącznik nr 6 do Zaproszenia, przy uwzględnieniu wymagań stawianych w Dokumentacji projektowej.
    3. wszystkie ceny muszą być podane w złotych i w takiej walucie będzie prowadzone rozliczenie
    4. wszystkie ceny muszą być podane w złotych i w takiej walucie będzie prowadzone rozliczenie pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą,
    5. poszczególne pozycje kosztorysu muszą zawierać koszty wszelkich uzgodnień, zgłoszeń i innych formalności koniecznych do realizacji robót niezbędnych do wykonania i przekazania do eksploatacji przedmiotu zamówienia, w tym również wszelkie koszty towarzyszące wykonaniu, a których nie ujęto w odrębnych pozycjach przedmiaru robót. Wykonawca winien ująć ww. koszty w cenach jednostkowych odpowiednich pozycji kosztorysu ofertowego. Do kosztów tych należy zaliczyć w szczególności koszty:
      • organizacji i zabezpieczenia placu budowy wraz z jego późniejszą likwidacją,
      • wykonania, utrzymania i likwidacja zaplecza budowy
      • ubezpieczenia robót,
      • związane z próbami i odbiorami wykonanych robót oraz opracowaniem pełnej dokumentacji powykonawczej,
      • wywiezienia i utylizacji gruzu i odpadów,
      • zabezpieczenia istniejących sieci,
      • oznakowania robót,
      • zabezpieczenia dojść i dojazdów do nieruchomości , oraz powiadomienia użytkowników o zmianach organizacji ruchu i czasowych wyłączeniach z ruchu ,
      • doprowadzenie terenu budowy do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu,
    6. nie dopuszcza się stosowania upustów (zarówno do wyliczonych cen jednostkowych, jak również do ogólnej ceny oferty),
    7. ceny jednostkowe powinny być wprowadzone dla każdej pozycji kosztorysu ofertowego. Pozycje robót, przy których nie umieszczono żadnej ceny jednostkowej, winny być również wykonane przez Wykonawcę robót w ramach ceny określonej w ofercie,
    8. cena jednostkowa netto każdej pozycji, liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku musi zawierać w sobie koszty: robocizny, materiałów, sprzętu, koszty zakupu, koszty pośrednie, zysk oraz wszystkie podatki (prócz VAT-u) , cła i inne koszty, które będą opłacane przez Wykonawcę w ramach Umowy,
    9. Wykonawca, bez uprzedniej zgody Zamawiającego, nie może dodawać nowych pozycji. Jeżeli w przedmiarze robót nie uwzględniono pewnych robót uwidocznionych w przekazanej Wykonawcy dokumentacji projektowej, to wycenienie kosztów tych robót może nastąpić jedynie za zgodą Zamawiającego i w miejscu przez niego wskazanym,
    10. jeżeli w opisie pozycji przedmiaru robót nie uwzględniono pewnych czynności, czy robót tymczasowych związanych z wykonaniem danej roboty budowlanej, to koszty tych czynności i robót powinny być przez Wykonawcę uwzględnione w cenie określonej dla danej pozycji,
    11. wskazane w przedmiarach robót podstawy kalkulacji – KNR , KNNR itp. należy traktować jako pomocnicze przy sporządzaniu kosztorysu ofertowego – nie są wiążące,
    12. Wykonawca musi uwzględnić w cenach jednostkowych przewidywalny wzrost cen materiałów , paliw, energii itp. oraz innych kosztów wynikających z inflacji , mogących mieć miejsce w czasie realizacji kontraktu .
  3. Prawidłowe ustalenie podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy, zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowym.
  4. Zastosowanie przez Wykonawcę stawki podatku VAT niezgodnej z obowiązującymi przepisami Zamawiający potraktuje jako błąd w obliczeniu ceny, co może spowodować odrzucenie oferty.
  5. W przypadku, jeżeli Wykonawca złoży ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku VAT, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek VAT, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, jest zobowiązany poinformować Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.
  6. Ustawa z dnia 9 kwietnia 2015 r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz ustawa nałożyły na Zamawiającego obowiązek doliczenia podatku VAT płaconego przez niego do wartości netto Wykonawcy w przypadku:
    1. tak jak obecnie – wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów,
    2. mechanizmu odwróconego obciążenia, w odniesieniu do wprowadzonych już, jak i wprowadzonych nowelizacją zmian w ustawie o VAT,
    3. importu usług lub importu towarów, z którymi wiąże się analogiczny obowiązek doliczenia przez Zamawiającego przy porównywaniu cen ofertowych podatku VAT.
  7. Cena podana w ofercie jest ceną orientacyjną. Może się ona zmienić w przypadku, gdy zmienia się ilość jednostek robót niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia.
  8. W przypadku, gdy ilość faktycznie wykonanych robót będzie odbiegała od ilości określonej w kosztorysie ofertowym, wynagrodzenie Wykonawcy określone w umowie zostanie proporcjonalnie zmniejszone lub zwiększone, przy zachowaniu cen przedstawionych w ofercie.
  9. Cena musi być wyrażona w polskich złotych, liczbowo z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku w ten sposób, że końcówki kwot wynoszące mniej niż 0,5 groszy pomija się, a końcówki kwot wynoszące 0,5 grosza i wyżej zaokrągla się do 1 grosza..
  10. Ostateczną cenę oferty stanowi wartość kosztorysu ofertowego brutto.
  11. W związku z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 9 listopada 2018r.  o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno - prywatnym (Dz. U. z 2018r. poz. 2191), Wykonawca ma prawo przesyłać Zamawiającemu ustrukturyzowane faktury elektroniczne związane z realizacją przedmiotowego zamówienia publicznego. Do realizacji tego uprawnienia służy bezpłatna Platforma Elektronicznego Fakturowania (PEF), wspierająca proces obsługi faktur i innych ustrukturyzowanych dokumentów elektronicznych. W celu przesłania elektronicznie faktury, Wykonawca wystawiający fakturę będzie musiał wskazać numer PEPPOL Zamawiającego (tj. nr NIP / GLM, czyli 7422123183) jako identyfikator skrzynki  do wysyłki. Wykonawca wystawiający fakturę elektroniczną powinien podać jednocześnie numer i datę zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
 
 
14. OPIS KRYTERIÓW I SPOSOBÓW DOKONYWANIA OCENY OFERT
 
14.1. Jedynym kryterium wyboru oferty będzie cena.
Nr
Nazwa kryterium
Waga
1
Cena
100%
 
Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów, przy czym maksymalna liczba punktów w tym kryterium wynosi 100. Pozostałym Wykonawcom przyznana zostanie proporcjonalnie mniejsza liczba punktów. Liczba punktów, które uzyskają poszczególne oferty w kryterium „Cena” zostanie obliczona wg następującego wzoru:
Cn
Co = ------- x 100 pkt
Cp
Co – ilość punktów w kryterium „Cena” badanej oferty,
Cn – najniższa cena brutto spośród badanych ofert,
Cp – cena oferty badanej brutto.
 
14.2. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
14.3. Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty z treścią zaproszenia do złożenia ofert, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
14.4. Brak uzupełnienia dokumentów lub zgody na poprawienie omyłek skutkować będzie odrzuceniem oferty .
 
 
15. FORMALNOŚCI, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ SPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY
 
  1. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi niezwłocznie Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia. W zawiadomieniu Zamawiający poinformuje Wykonawcę o:
    1. wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania i adres, jeżeli jest miejscem wykonywania działalności Wykonawcy, którego ofertę wybrano, oraz nazwy albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania i adresy, jeżeli są miejscami wykonywania działalności Wykonawców, którzy złożyli oferty,
    2. wykonawcach, którzy zostali wykluczeni,
    3. wykonawcach, których oferty zostały odrzucone,
    4. unieważnieniu postępowania
  2. Osoby reprezentujące Wykonawcę przy podpisaniu umowy powinny posiadać ze sobą dokumenty potwierdzające ich umocowanie do podpisania umowy, o ile umocowanie to nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty.
  3. Przed zawarciem umowy wybrany Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu następujące dokumenty:
    1. umowę konsorcjum - w przypadku wyboru przez Zamawiającego oferty złożonej przez konsorcjum,
    2. umowę spółki cywilnej - w przypadku złożenia oferty przez spółkę cywilną,
  4. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
 
16. INFORMACJE DODATKOWE
 
Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informuję, iż:
  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Gminy Piecki, ul. Zwycięstwa 34, 11-710 Piecki jest: Wójt Gminy Piecki.
  2. Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie działania Urzędu Gminy Piecki, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie na adres Administratora.
  3. Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie obowiązujących przepisów prawa, zawartych umów lub na podstawie udzielonej zgody.
  4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu/celach:
  • - wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Urzędzie Gminy Piecki;
  • - realizacji umów zawartych z kontrahentami;
  • - w pozostałych przypadkach Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są wyłącznie na podstawie wcześniej udzielonej zgody w zakresie i celu określonym w treści zgody.
5. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach odrębnych, w tym przepisów archiwalnych.
6. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. b) ww. rozporządzenia.
7. Odbiorcami Pani/Pana danych będą podmioty, które na podstawie zawartych umów przetwarzają dane osobowe w imieniu Administratora.
8. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
- dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania oraz do przenoszenia swoich danych, a także - w przypadkach przewidzianych prawem - prawo do usunięcia danych i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych.
- wniesienia skargi do organu nadzorczego w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów powyższego rozporządzenia tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Podanie danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy cywilnoprawnej. Osoba, której dane dotyczą jest zobowiązana do ich podania. Konsekwencją nie podania danych osobowych jest brak możliwości zawarcia umowy.
Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.
 
17. ZAŁĄCZNIKI DO ZAPROSZENIA.
  1. Załącznik nr 1 - Formularz Oferty
  2. Załącznik nr 2 - Treść oświadczenia zawierającego informacje stanowiące potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu
  3. Załącznik nr 3 - Wzór umowy
  4. Załącznik nr 4 - Projekt budowlany,
  5. Załącznik nr 5 - Szczegółowa Specyfikacja Techniczna
  6. Załącznik nr 6 – Przedmiar robót
  7. Załącznik nr 7 – wzór kosztorysu ofertowego

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Piecki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-11-25
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Janusz Rutkowski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-11-25 15:01:14
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-11-25 15:15:29
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-12-20 14:27:54
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
800 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony