ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Piecki
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne aktualne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Dostawa sprzętu komputerowego i biurowego do lokalu Informacji Turystycznej w Pieckach.Drukuj informację Zamówienie publiczne: Dostawa sprzętu komputerowego i biurowego do lokalu Informacji Turystycznej w Pieckach.

Szczegóły informacji

Dostawa sprzętu komputerowego i biurowego do lokalu Informacji Turystycznej w Pieckach.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: Gmina Piecki

Finansowanie: W ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013, Priorytet II Turystyka, Działanie 2.2 Promocja województwa i jego oferty turystycznej. Tytuł projektu: Modernizacja i roz

Nr UZP: 390128 - 2011

Termin składania ofert / wniosków: 2011-12-02 12:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2011-12-02 12:30:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Gminy Piecki, ul. Zwycięstwa 34, pokój nr 7

Ogłoszono dnia: 2011-11-22 przez Izabela Kozyra-Cybulska

Treść:

Piecki: Dostawa sprzętu komputerowego i biurowego do lokalu Informacji Turystycznej w Pieckach.
Numer ogłoszenia: 390128 - 2011; data zamieszczenia: 22.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piecki , ul. Zwycięstwa 34, 11-710 Piecki, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7422029, faks 089 7422065.
Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.piecki.com.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i biurowego do lokalu Informacji Turystycznej w Pieckach..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i biurowego do lokalu Informacji Turystycznej w Pieckach, łącznie z dostawą sprzętu do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, tj. specyfikację techniczną sprzętu komputerowego i biurowego, zawiera załącznik nr I do SIWZ. Lokal Informacji turystycznej znajduje się pod adresem: ul. Zwycięstwa 6, 11-710 Piecki. Zadanie realizowane jest w ramach projektu Modernizacja i rozbudowa regionalnego systemu informacji turystycznej, RPO Warmia i Mazury na lata 2007-2013. Wykonawca udzieli gwarancji na sprzęt komputerowy i biurowy: zestawy komputerowe, urządzenie wielofunkcyjne, oprogramowanie- 36 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego; telefaks, router - 12 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2, 30.20.00.00-1, 30.21.30.00-5, 30.23.21.10-8, 48.70.00.00-5, 48.21.95.00-1, 32.54.30.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Przewiduje się możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jedynie w przypadku działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne) mającej bezpośredni wpływ na terminowość realizacji umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.piecki.com.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Pieckach, ul. Zwycięstwa 34, 11-710 Piecki..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2011 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy w Pieckach ul. Zwycięstwa 34, pok. 7, 11-710 Piecki..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Czynności w postępowaniu są realizowane przez Urząd Gminy w Pieckach ul Zwycięstwa 34, 11-710 Piecki. Zamówienie będzie sfinansowane w 15% ze środków budżetu Zamawiającego, oraz w 85 % ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. W ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013, Priorytet II Turystyka, Działanie 2.2 Promocja województwa i jego oferty turystycznej. Tytuł projektu: Modernizacja i rozbudowa regionalnego systemu informacji turystycznej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Piecki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Izabela Kozyra-Cybulska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2011-11-22
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Izabela Kozyra-Cybulska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2011-11-22 11:01:25
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2011-11-22 11:05:24
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-13 14:22:47
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1373 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony