ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Piecki
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne aktualne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Budowa placów zabaw w Gminie Piecki w 2012r obejmująca: Zadanie 1 - Budowa placu zabaw na osiedlu 35-lecia PRL w Pieckach Zadanie 2 - Utworzenie i zagospodarowanie placów zabaw w miejscowościach Stare Kiełbonki i BrejdynyDrukuj informację Zamówienie publiczne: Budowa placów zabaw w Gminie Piecki w 2012r obejmująca: Zadanie 1 - Budowa placu zabaw na osiedlu 35-lecia PRL w Pieckach Zadanie 2 - Utworzenie i zagospodarowanie placów zabaw w miejscowościach Stare Kiełbonki i Brejdyny

Szczegóły informacji

Budowa placów zabaw w Gminie Piecki w 2012r obejmująca: Zadanie 1 - Budowa placu zabaw na osiedlu 35-lecia PRL w Pieckach Zadanie 2 - Utworzenie i zagospodarowanie placów zabaw w miejscowościach Stare Kiełbonki i Brejdyny

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Gmina Piecki

Finansowanie: Zadanie realizowane jest w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 działanie „Odnowa i rozwój wsi.

Nr UZP: 123910 - 2012

Termin składania ofert / wniosków: 2012-05-07 11:30:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2012-05-07 12:00:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Gminy Piecki ul. Zwycięstwa 34 11-710 Piecki pok. Nr 7 (kancelaria).

Ogłoszono dnia: 2012-04-19 przez Marek Hajko

Treść:

Piecki: Budowa placów zabaw w Gminie Piecki w 2012r obejmująca:
Zadanie 1 - Budowa placu zabaw na osiedlu 35-lecia PRL w Pieckach
Zadanie 2 - Utworzenie i zagospodarowanie placów zabaw w miejscowościach Stare Kiełbonki i Brejdyny
Numer ogłoszenia: 123910 - 2012; data zamieszczenia: 19.04.2012

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piecki , ul. Zwycięstwa 34, 11-710 Piecki, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7422029, faks 089 7422065.
Adres strony internetowej zamawiającego: bip.piecki.com.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa placów zabaw w Gminie Piecki w 2012r obejmująca: Zadanie 1 - Budowa placu zabaw na osiedlu 35-lecia PRL w Pieckach Zadanie, 2 - Utworzenie i zagospodarowanie placów zabaw w miejscowościach Stare Kiełbonki i Brejdyny.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie placów zabaw w zakresie niżej wymienionym: Zadanie 1 - plac zabaw na osiedlu 35-lecia PRL w Pieckach. a. wykonanie nawierzchni z kostki betonowej czerwonej bezfazowej grubości 6 cm - 186m2 , b. ustawienie obrzeży 20*6cm - 150mb, c. wykonanie nawierzchni piaskowej gr. 30 cm - 453,9m2, d. ustawienie obrzeży drewnianych - rolborderów - 160,1mb, e. dostawa i montaż zestawu o konstrukcji nośnej z profili zamkniętych 70*70mm, w którego skład wchodzą: drabinka pozioma, rura wąż, drabinka wejściowa, tunel rurowy, most łukowy, schody, zjeżdżalnia, trap wejściowy z liną, ściana wspinaczkowa guzami, ściana wspinaczkowa linowa, lina pionowa z guzami, wieże bez dachu , wieża z dachem dwuspadowym. Wymiar zestawu 7,4m*6m , wymiary strefy bezpieczeństwa 11,9m*10,5m, wysokość zestawu: 3,35m, f. dostawa i montaż huśtawki ważka - 3szt., g. dostawa i montaż zjeżdżalni - 1szt., h. dostawa i montaż huśtawki podwójnej - 1szt, i. dostawa i montaż piaskownicy o wymiarach - 1szt., j. dostawa i montaż huśtawki sprężynowej (typu konik) - 1szt., k. dostawa i montaż urządzenia linearnego - kształt choinki - 1szt., l. dostawa i montaż tablicy do koszykówki - 1szt., m. dostawa i montaż drewnianych ławek z oparciem - 10szt., n. dostawa i montaż koszy na śmieci - 4szt., o. dostawa i montaż stojaków na rowery - 2szt., p. dostawa i montaż tablica informacyjna - 1szt Zadanie 2 - plac zabaw w m. Brejdyny. a. wykonanie nawierzchni piaskowej gr. 30 cm - 93,3m2, b. dostawa i montaż zestawu o konstrukcji drewnianej (belki okrągłe), składającego się min. ze: zjeżdżalni, wieży głównej, pomostów, drabinki skośnej, schodów kręconych, przeplotni z lin. Wymiar zestawu - 5,05m*3,85 m, wymiary strefy bezpieczeństwa: 7,95m*6,50m, wysokość zestawu: 3,25m, - szt. 1, c. dostawa i montaż huśtawki podwójnej - 1szt., d. dostawa i montaż ławeki prostej - 2 szt. e. dostawa i montaż koszy na śmieci - 1szt., f. dostawa i montaż huśtawki sprężynowej (typu konik) - 1szt., g. dostawa i montaż stojaków na rowery - 1szt. h. dostawa i montaż tablica informacyjna -1szt Zadanie 2 - plac zabaw w m. Stare Kiełbonki. a. wykonanie nawierzchni piaskowej gr. 30 cm - 252,9m2, b. dostawa i montaż zestawu o konstrukcji drewnianej (belki okrągłe), składającego się min. ze: zjeżdżalni, wieży głównej, pomostów, drabinki skośnej, drabinki poziomej, ścianki wspinaczkowej , ścianki gimnastycznej. Wymiar zestawu - 7,50m*6,5 m, wymiary strefy bezpieczeństwa: 11,50m*9,50m, wysokość zestawu: 3,30m, - szt. 1, c. dostawa i montaż bramek do piłki nożnej - 2szt., d. dostawa i montaż huśtawki podwójnej - 1szt., e. dostawa i montaż karuzeli typu bączek - 1szt., f. dostawa i montaż drążka potrójnego - 1szt., g. dostawa i montaż równoważni - 1 szt., h. dostawa i montaż przeplotni sznurowej - 1 szt., i. dostawa i montaż huśtawki wagowej (ważka) - 2szt., j. dostawa i montaż huśtawki sprężynowej (typu konik) - 2szt., k. dostawa i montaż koszy na śmieci - 1szt., l. dostawa i montaż ławo-stołu - 1szt., m. dostawa i montaż komina o śr. 1,0m - 1szt. n. dostawa i montaż tablica informacyjna - 1szt..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9, 37.53.52.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od obowiązku wnoszenia wadium.
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca składa oświadczenie zgodnie ze wzorem formularza (rozdz. 2 SIWZ , formularz nr 2).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla uznania spełnia ww. warunku, Zamawiający wymaga, by Wykonawca wykazał się wykonaniem co najmniej 2 placów zabaw, o wartości minimalnej 50 000,00 zł każdy.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca składa oświadczenie zgodnie ze wzorem formularza (rozdz. 2 SIWZ , formularz nr 2).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca składa oświadczenie zgodnie ze wzorem formularza (rozdz. 2 SIWZ , formularz nr 2).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca składa oświadczenie zgodnie ze wzorem formularza (rozdz. 2 SIWZ , formularz nr 2).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest (poza dokumentami wymienionymi w pkt. 6.2. i 6.4. SIWZ) złożyć: 1. Formularz Oferty sporządzony według wzoru - rozdz. 2 SIWZ formularz nr 1. 2. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. 6.4.2. - w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją (za zgodność z oryginałem) pieczęcią Wykonawcy, imienną pieczątką osoby upoważniającej na podstawie dokumentu wymienionego w punkcie 6.4.2. oraz jej podpisem
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Umowa, która będzie podpisana w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, będzie zawierała wszystkie zapisy podane w Część II -WZÓR UMOWY specyfikacji, z uwzględnieniem treści ofert. 2. Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa w wyżej wymienionym wzorze umowy okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.piecki.com.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Piecki ul. Zwycięstwa 34 11-710 Piecki.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2012 godzina 11:30, miejsce: Urząd Gminy Piecki ul. Zwycięstwa 34 11-710 Piecki pok. nr 7 (kancelaria).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane będzie przy udziale środków UE w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 działania: Odnowa i rozwój wsi , Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju dla operacji, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania - Odnowa i rozwój wsi..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Piecki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Marek Hajko
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-04-19
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marek Hajko
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-04-19 10:03:01
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-04-19 10:23:49
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2012-05-11 09:54:13
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1261 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony