ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Piecki
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne aktualne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Wymiana stolarki okiennej w Szkole Podstawowej w DłużcuDrukuj informację Zamówienie publiczne: Wymiana stolarki okiennej w Szkole Podstawowej w Dłużcu

Szczegóły informacji

Wymiana stolarki okiennej w Szkole Podstawowej w Dłużcu

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Pieckach

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: -

Termin składania ofert / wniosków: 2012-05-17 10:00:00

Miejsce złożenia oferty: Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Pieckach, ul. Zwycięstwa 23, 11-710 Piecki

Ogłoszono dnia: 2012-05-10 przez Krzysztof Grygo

Treść:

Ogłoszenie o zamówieniu

1. Nazwa oraz adres zamawiającego

Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Pieckach, 11-710 Piecki ul. Zwycięstwa 23
NIP: 742 104 52 74 REGON: 510367450
Tel: (89) 742 10 15, Fax: (89)742 22 66
e- mail: k.grygo@piecki.com.pl
strona internetowa: bip.piecki.com.pl/
godziny pracy: poniedziałek – piątek 730 – 1530

2. Tryb udzielenia zamówienia
Ze względu na wartość zamówienia nie przekraczającą 14000 EURO, w postępowaniu nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych tekst jednolity z 2010 (Dz. U. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.), - podstawa prawna art.4 pkt.8 ustawy. Tryb udzielenia zamówienia - przetarg nieograniczony.

3. Opis przedmiotu zamówienia

3.1. NAZWA – Wymiana stolarki okiennej w Szkole Podstawowej w Dłużcu
CPV 45421132-8 – instalowanie okien
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:

- demontaż 17 sztuk okien skrzynkowych
- montaż okien ( PCV ( 6 sztuk) o wymiarach 1200 mm x 1420 mm jednoskrzydłowe, podzielone na dwa pola słupkiem ( słupek o szerokości około 80 mm, szprosy około 25 mm). Okna uchylno – rozwierne oraz montaż 11 okien o wymiarach 1200mm x 1950 mm, dwuskrzydłowe, każde skrzydło podzielone na dwa pola słupkiem o szerokości około 80mm, szpros około 25 mm, okna uchylno – rozwierne.
- montaż 17 parapetów zewnętrznych z blach powlekanej w kolorze białym z zakończeniem (boczkiem) – 3,61 m2.
- uzupełnienie tynków i ich dwukrotne malowanie – 24,10 m2
Zgodnie z przedmiarami, które stanowią załącznik do powyższej specyfikacji.

Wymagania dotyczące stolarki okiennej:
- użycie profili pięciokomorowych w kolorze białym ze wzmocnieniem stalowym,
- systemowy profil podparapetowy umożliwiający zamontowanie parapetu wewnętrznego i zewnętrznego,
- okucia obwiedniowe ( mikrowentylacją w przypadku okien uchylno - rozwiernych)
- oszklenie pakietem jednokomorowym o budowie 4/16/4 o wsp. min. U=1,0,
- oferowane okna powinny być wykonane z profili PCV zakwalifikowanych do materiałów niepalnych, posiadać ważną aprobatę techniczną, certyfikat zgodności ITB, świadectwo badań..
- zalecana gwarancja na stolarkę okienną – 60 m-cy.

4. Termin realizacji zamówienia - od momentu podpisania umowy do dnia 31.07.2012r.( okres wakacji)


5. Warunki udziału w postępowaniu i wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy:
Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest złożenie oferty na którą składają się:
a) wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego wzoru)
b) aprobata techniczna, certyfikat zgodności ITB, świadectwo badań
c) kalkulacja cenowa oferty
Dokumenty i informacje, o których mowa wyżej, mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

6. Opis sposobu obliczenia ceny
6.1. Cena oferty winna być wyliczona w oparciu o przedmiar, który jest załącznikiem do powyższej specyfikacji.
6.2. W cenach jednostkowych Wykonawca musi ująć wszystkie koszty jakie będzie ponosił w związku z wykonaniem przedmiotu zamówienia (tj. dojazdów , wizji lokalnych, plac itp.) .
6.3. Wszystkie ceny muszą być podane w złotych i w takiej walucie będzie prowadzone rozliczenie pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą
6.4. Ceny określone przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym nie będą zmieniane w toku realizacji zamówienia, z wyjątkiem sytuacji określonych we projekcje Umowy.
6.5. Prawidłowe ustalenie podatku VAT , obowiązującego w dniu złożenia oferty, należy do obowiązków Wykonawcy, zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowym.

7. Kryteria wyboru oferty
KRYTERIU OCENY OFERT - najniższa cena

8. Opis sposobu przygotowania oferty
8.1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, albo od siebie, albo też jako partner we wspólnym przedsięwzięciu, z jedną ostateczną ceną.
8.2. Ofertę składa się pod rygorem nieważności, w formie pisemnej.
8.3 Ofertę składa się w jednym egzemplarzu.
8.4 Oferta oraz wszystkie dokumenty odnoszące się do oferty muszą być sporządzone w języku polskim, pismem czytelnym, bez użycia ścieralnego nośnika pisma (np. ołówka), a wszelkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany muszą być
parafowane przez osobę podpisującą ofertę.
8.5 Oferta oraz wszystkie wymagane załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym i wymaganiami ustawowymi lub osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawców w przypadku składania oferty przez kilka podmiotów występujących wspólnie.
8.6 Wykonawca winien zamieścić ofertę w zamkniętej kopercie która :
- będzie zaadresowana na Zamawiającego – Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Pieckach, ul. Zwycięstwa 23, 11-710 Piecki
- będą posiadać oznaczenie „OFERTA – „ Wymiana okien w SP Dłużec”

9. Miejsce i termin składania ofert
Oferty winny być nadesłane na adres Zamawiającego lub złożone w Zespole Obsługi Placówek Oświatowych w Pieckach - do dnia 17.05.2012r. do godz. 10.00

10. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni.
Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

11. Informacje administracyjne
Adres strony internetowej, na której jest dostępne ogłoszenie - bip.piecki.com.pl/
Adres do kontaktów – Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Pieckach, ul. Zwycięstwa 23 11- 710 Piecki, tel. (089) 7421015
Dyrektor  Zespołu Obsługi Placówek Oświatowych
Krzysztof Grygo                          

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Piecki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Krzysztof Grygo
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-05-10
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Krzysztof Grygo
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-05-10 11:02:09
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-05-10 11:18:20
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2012-05-21 11:28:15
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1304 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony