ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Piecki
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne aktualne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Wymiana podłóg z wykładziny w budynku Gimnazjum w Pieckach –sala nr 31 i 35.Drukuj informację Zamówienie publiczne: Wymiana podłóg z wykładziny w budynku Gimnazjum w Pieckach –sala nr 31 i 35.

Szczegóły informacji

Wymiana podłóg z wykładziny w budynku Gimnazjum w Pieckach –sala nr 31 i 35.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Pieckach

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: .

Termin składania ofert / wniosków: 2012-06-19 10:00:00

Miejsce złożenia oferty: Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Pieckach, ul. Zwycięstwa 23, 11-710 Piecki

Ogłoszono dnia: 2012-06-12 przez Krzysztof Grygo

Treść:

Ogłoszenie o zamówieniu

1. Nazwa oraz adres zamawiającego
Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Pieckach, 11-710 Piecki ul. Zwycięstwa 23
NIP: 742 104 52 74 REGON: 510367450
Tel: (89) 742 10 15, Fax: (89)742 22 66
e- mail: k.grygo@piecki.com.pl
strona internetowa: bip.piecki.com.pl/
godziny pracy: poniedziałek – piątek 730 – 1530

2. Tryb udzielenia zamówienia
Ze względu na wartość zamówienia nie przekraczającą 14000 EURO, w postępowaniu nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych tekst jednolity z 2010 (Dz. U. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.), - podstawa prawna art.4 pkt.8 ustawy. Tryb udzielenia zamówienia - przetarg nieograniczony.

3. Opis przedmiotu zamówienia
3.1. NAZWA – Wymiana podłóg z wykładziny w budynku Gimnazjum w Pieckach –sala nr 31 i 35.
CPV 45432111-5 – kładzenie wykładzin elastycznych
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:

Powyższe prace obejmują swym zakresem usunięcie starych posadzek z tworzyw sztucznych bez odzysku materiału z 2 pomieszczeń klasowych ( 101,84 m2), wylanie warstwy wyrównującej i wygładzającej z zaprawy samopoziomującej gr. 5 mm (101,84 m2) oraz położenie wykładziny z tworzyw sztucznych rulonowej – MISTIQUE PuR.
Szczegółowy zakres prac zawarty jest w przedmiarze robót dołączonym do specyfikacji.
Wymagane jest dostarczenie stosownych certyfikatów i atestów dopuszczający produkt do stosowania w obiektach użyteczności publicznej – szkolnictwie.

4. Termin realizacji zamówienia - od momentu podpisania umowy do dnia 21.08.2012r.( okres wakacji)

5. Warunki udziału w postępowaniu i wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy:
Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest złożenie oferty na którą składają się:
a) wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego wzoru)
b) kalkulacja cenowa oferty
Dokumenty i informacje, o których mowa wyżej, mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
6. Opis sposobu obliczenia ceny
6.1. Cena oferty winna być wyliczona w oparciu o przedmiar, który jest załącznikiem do powyższej specyfikacji.
6.2. W cenach jednostkowych Wykonawca musi ująć wszystkie koszty jakie będzie ponosił w związku z wykonaniem przedmiotu zamówienia (tj. dojazdów , wizji lokalnych, plac itp.) .
6.3. Wszystkie ceny muszą być podane w złotych i w takiej walucie będzie prowadzone rozliczenie pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą
6.4. Ceny określone przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym nie będą zmieniane w toku realizacji zamówienia, z wyjątkiem sytuacji określonych we projekcje Umowy.
6.5. Prawidłowe ustalenie podatku VAT , obowiązującego w dniu złożenia oferty, należy do obowiązków Wykonawcy, zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowym.

7. Kryteria wyboru oferty
KRYTERIU OCENY OFERT - najniższa cena

8. Opis sposobu przygotowania oferty
8.1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, albo od siebie, albo też jako partner we wspólnym przedsięwzięciu, z jedną ostateczną ceną.
8.2. Ofertę składa się pod rygorem nieważności, w formie pisemnej.
8.3 Ofertę składa się w jednym egzemplarzu.
8.4 Oferta oraz wszystkie dokumenty odnoszące się do oferty muszą być sporządzone w języku polskim, pismem czytelnym, bez użycia ścieralnego nośnika pisma (np. ołówka), a wszelkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany muszą być
parafowane przez osobę podpisującą ofertę.
8.5 Oferta oraz wszystkie wymagane załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym i wymaganiami ustawowymi lub osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawców w przypadku składania oferty przez kilka podmiotów występujących wspólnie.
8.6 Wykonawca winien zamieścić ofertę w zamkniętej kopercie która :
- będzie zaadresowana na Zamawiającego – Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Pieckach, ul. Zwycięstwa 23, 11-710 Piecki
- będą posiadać oznaczenie „OFERTA – „ Wymiana wykładziny”

9. Miejsce i termin składania ofert
Oferty winny być nadesłane na adres Zamawiającego lub złożone w Zespole Obsługi Placówek Oświatowych w Pieckach - do dnia 19.06.2012r. do godz. 10.00

10. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni.
Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

11. Informacje administracyjne
Adres strony internetowej, na której jest dostępne ogłoszenie - bip.piecki.com.pl/
Adres do kontaktów – Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Pieckach, ul. Zwycięstwa 23 11- 710 Piecki, tel. (089) 7421015
Zespół Obsługi Placówek Oświatowych
Dyrektor                             

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Piecki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Krzysztof Grygo
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-06-12
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Krzysztof Grygo
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-06-12 14:31:44
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-06-12 14:35:45
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2012-06-19 12:05:25
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1606 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony