ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Piecki
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne aktualne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Wykonanie usług budowlanej w budynku Szkoły Podstawowej w Dłużcu.Drukuj informację Zamówienie publiczne: Wykonanie usług budowlanej w budynku Szkoły Podstawowej w Dłużcu.

Szczegóły informacji

Wykonanie usług budowlanej w budynku Szkoły Podstawowej w Dłużcu.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Pieckach

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: ... ,.. ,

Termin składania ofert / wniosków: 2012-09-18 10:00:00

Miejsce złożenia oferty: Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Pieckach, ul. Zwycięstwa 23, 11-710 Piecki pok. nr 2

Ogłoszono dnia: 2012-09-12 przez Krzysztof Grygo

Treść:

Ogłoszenie o zamówieniu

Zamówienie na wykonanie robót budowlanych

Wykonanie usług budowlanej w budynku Szkoły Podstawowej w Dłużcu.

1. Nazwa oraz adres zamawiającego
Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Pieckach, 11-710 Piecki ul. Zwycięstwa 23
NIP: 742 104 52 74 REGON: 510367450
Tel: (89) 742 10 15, Fax: (89)742 22 66
e- mail: k.grygo@piecki.com.pl
strona internetowa: bip.piecki.com.pl/
godziny pracy: poniedziałek – piątek 730 – 1530

2. Tryb udzielenia zamówienia
Ze względu na wartość zamówienia nie przekraczającą 14000 EURO, w postępowaniu nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych tekst jednolity z 2010 (Dz. U. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.), - podstawa prawna art.4 pkt.8 ustawy. Tryb udzielenia zamówienia - przetarg nieograniczony.

3. Opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pod nazwą – „Wymiana pieca grzewczego na opał stały w SP Dłużec”
Zamówienie obejmuje swym zakresem:
- Odłączenie i przyłączenie kotła wodnego – 1 kpl,
- Zakup kotła grzewczego o mocy 60 KW na opał stały oraz wodnej pompy obiegowej o wysokości słupa wody h-6m, przed i za pompą zamontowane zawory odcinające – 1 sztuka
- Oczyszczenie czopuch kotła o długości do 4 m – montaż nowego czopucha – 1 szt.,
- Uruchomienie węzłów wodnych c.o.
- Wykucie z muru ościeżnic stalowych lub krat okiennych o powierzchni do 2 m2 – 1 szt.,
- Drzwi stalowe przeciwpożarowe jednostronne o powierzchni do 2 m2 – drzwi o EI 30 -1,845 m2,
- Wykonanie tynków zwykłych wewnętrznych kat. III z zaprawy cementowo wapiennej na ościeżach szerokości do 40 cm – obróbka ościeża – 10 m,
- Dwukrotne malowanie farbami olejnymi pasów (cokołów) o wysokości do 20 cm – obróbka ościeża 10m,
szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 2 – przedmiar robót.


CPV 45331110-0 – instalowanie kotłów
4. Termin realizacji zamówienia - od momentu podpisania umowy do dnia 30.09.2012r..

5. Warunki udziału w postępowaniu i wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy:
Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest złożenie oferty na którą składają się:
a) wypełniony formularz ofertowy ( wg. załączonego wzoru) – zał. nr 1
b) ) kosztorys ofertowy
6. Opis sposobu obliczenia ceny
6.1. Cena oferty winna być wyliczona w oparciu o przedmiar robót w zał. nr 2
6.2. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik do niniejszego ogłoszenia.
6.3. Wszystkie ceny muszą być podane w złotych i w takiej walucie będzie prowadzone rozliczenie pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą
6.4. Ceny określone przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym nie będą zmieniane w toku realizacji zamówienia, z wyjątkiem sytuacji określonych we wzorze Umowy.
6.5. Prawidłowe ustalenie podatku VAT , obowiązującego w dniu złożenia oferty, należy do obowiązków Wykonawcy, zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowym.

7. Kryteria wyboru oferty
KRYTERIU OCENY OFERT - najniższa cena

8. Opis sposobu przygotowania oferty
8.1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, albo od siebie, albo też jako partner we wspólnym przedsięwzięciu, z jedną ostateczną ceną.
8.2. Ofertę składa się pod rygorem nieważności, w formie pisemnej.
8.3 Ofertę składa się w jednym egzemplarzu.
8.4 Oferta oraz wszystkie dokumenty odnoszące się do oferty muszą być sporządzone w języku polskim, pismem czytelnym, bez użycia ścieralnego nośnika pisma (np. ołówka), a wszelkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany muszą być
parafowane przez osobę podpisującą ofertę.
8.5 Oferta oraz wszystkie wymagane załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym i wymaganiami ustawowymi lub osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawców w przypadku składania oferty przez kilka podmiotów występujących wspólnie.
8.6 Wykonawca winien zamieścić ofertę w zamkniętej kopercie która :
- będzie zaadresowana na Zamawiającego – Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Pieckach, ul. Zwycięstwa 23, 11-710 Piecki
- będą posiadać oznaczenie „OFERTA – „Wymiana pieca w SP Dłużec”

9. Miejsce i termin składania ofert
Oferty winny być nadesłane na adres Zamawiającego lub złożone w Zespole Obsługi Placówek Oświatowych w Pieckach - do dnia 18.09.2012r. do godz. 10.00 w pokoju nr 2

10. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni.
Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

11. Informacje administracyjne
Adres strony internetowej, na której jest dostępne ogłoszenie - bip.piecki.com.pl/
Adres do kontaktów – Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Pieckach, ul. Zwycięstwa 23 11- 710 Piecki, tel. (089) 7421015
Dyrektor Zespołu Obsługi Placówek Oświatowych w Pieckach
Krzysztof Grygo                                             

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Piecki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Krzysztof Grygo
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-09-12
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Krzysztof Grygo
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-09-12 13:24:58
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-09-12 13:28:45
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2012-09-18 20:26:46
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1278 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony