ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Piecki
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY „Wykonanie projektu odwodnienia terenu działki nr 90/3 w Brejdynach, obręb Brejdyny, Gmina Piecki”Drukuj informację Zamówienie publiczne: ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY „Wykonanie projektu odwodnienia terenu działki nr 90/3 w Brejdynach, obręb Brejdyny, Gmina Piecki”

Szczegóły informacji

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY „Wykonanie projektu odwodnienia terenu działki nr 90/3 w Brejdynach, obręb Brejdyny, Gmina Piecki”

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: w toku

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Gmina Piecki

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: nie dotyczy

Termin składania ofert / wniosków: 2019-09-20 15:15:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Gminy Piecki, ul. Zwycięstwa 34, 11-710 Piecki, pokój nr 7 (kancelaria).

Ogłoszono dnia: 2019-09-12 przez

Treść:

Piecki, 12 września 2019 r.
 
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

Wykonanie projektu odwodnienia terenu działki nr 90/3 w Brejdynach, obręb Brejdyny, Gmina Piecki”
 
Ze względu na wartość zamówienia nie przekraczającą 30000 EURO, nie mają zastosowania w niniejszym postępowaniu przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych – podstawa prawna art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 1986). Zgodnie z Zarządzeniem Wójta Gminy Piecki nr 68.2015 z dnia 02.06.2015
w sprawie wprowadzenia regulaminu zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro
 
1. Zamawiający:
Gmina Piecki
NIP: 742 212 31 83 REGON 510742758
z siedzibą - Urząd Gminy Piecki, ul. Zwycięstwa 34, 11-710 Piecki tel(89) 7422029
 
2. Opis przedmiotu zamówienia:
 
2.1 Przedmiotem zapytania jest opracowanie kompletnej dokumentacji budowlano wykonawczej wraz częścią kosztową i specyfikacją techniczną wykonania odwodnienia działki 90/3 w miejscowości Brejdyny
2.2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, normami oraz obowiązującymi przepisami
2.3 Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej wraz z przygotowaniem niezbędnych materiałów do zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych i/lub uzyskania pozwolenia na budowę t.j.:
a) Projekt budowlano – wykonawczy (6 egz.) opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25.04.2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (DZ . Z 2012 r. poz. 462 z późn. zm.) oraz w zakresie określonym w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz. U. Nr 202 poz. 2072 z późn. zm),
b) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (4 egz),
c) Przedmiar robót (4 egz.),
d) Kosztorys inwestorski (4 egz.) - opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych (Dz. U. Nr 130 poz 1389)
e) Część terenowo – prawna zawierająca:
- mapę z ewidencji gruntów z naniesioną lokalizacją oraz pasem zajęcia terenu na czas robót z podaniem powierzchni zajęcia (jeśli będzie wymagane)
- aktualne wypisy z ewidencji gruntów,
- uzgodnienia z właścicielami/władającymi terenem
f) Przygotowania niezbędnych materiałów dla zgłoszenia zamiaru wykonywania robót budowlanych/lub uzyskania pozwolenia na budowę wraz z wszelkimi ewentualnymi aktualizacjami tej dokumentacji.
g) Oświadczenie Wykonawcy o kompletności dokumentacji projektowej i sporządzeniu jej zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej,
h) W przypadku zaistnienia potrzeby przeprowadzenia badań hydrologicznych zostały one uwzględnione w ofercie
i) W przypadku wystąpienia zapytań ofertowych po stronie Oferentów na etapie prowadzonego zamówienia publicznego Wykonawca ma obowiązek sporządzenia wyjaśnień do przygotowanej dokumentacji projektowej
 
2.4 Dokumentację należy opracować na mapach do celów projektowych obejmującej cała nieruchomość - pozyskanych we własnym zakresie i na własny koszt.
2.5. Wszystkie egzemplarze projektu muszą być opatrzone podpisami i zaświadczeniami, które wymaga Prawo Budowlane
2.6 Komplet dokumentacji w wersji elektronicznej edytowalnej: opracowany w programie Microsoft Word, Norma w formacie .ath, oraz nieedytowanej: PDF (kompletna dokumentacja z uzgodnieniami) i całość dołączona do dokumentacji projektowej na płycie CD lub DVD (5 egz.)
2.6 Forma pisemna musi być tożsama wersją elektroniczną.
2.7. Do oferty należy załączyć oświadczenie o posiadaniu niezbędnej wiedzy
i doświadczenia lub o dysponowaniu takimi osobami na dzień podpisania umowy
i realizacji zamówienia
 
3. Termin wykonania usługi:
Realizacja do 29 listopada 2019 r. Za ostateczny odbiór przedmiotu zamówienia uznaje się odbiór kompletnej dokumentacji projektowej wraz z przygotowaniem niezbędnych materiałów do zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych i/lub uzyskania pozwolenia na budowę.
 
Gwarancja 36 m-cy licząc od dnia podpisania przez obie Strony protokołów końcowego (bez uwag) kompletnej dokumentacji projektowej wraz z przygotowaniem zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych i lub uzyskania pozwolenia na budowę.
 
„W związku z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno - prywatnym (Dz. U. z 2018r. poz. 2191), Wykonawca ma prawo przesyłać Zamawiającemu ustrukturyzowane faktury elektroniczne związane z realizacją przedmiotowego zamówienia publicznego. Do realizacji tego uprawnienia służy bezpłatna Platforma Elektronicznego Fakturowania (PEF), wspierająca proces obsługi faktur i innych ustrukturyzowanych dokumentów elektronicznych. W celu przesłania elektronicznie faktury, Wykonawca wystawiający fakturę będzie musiał wskazać numer PEPPOL Zamawiającego (tj. nr NIP / GLM, czyli 7422123183) jako identyfikator skrzynki do wysyłki. Wykonawca wystawiający fakturę elektroniczną powinien podać jednocześnie numer i datę zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.”
 
4. Miejsce, sposób i termin składania ofert:
Oferty winny być złożone na adres Zamawiającego lub złożone w Kancelarii (pok. nr 7)
- do dnia 20 września 2019 r. z dopiskiemProjekt odwodnienia działki w Brejdynach”
 
5. Kryterium oceny ofert:
Jedynym kryterium oceny ofert będzie cena.
 
6. Dodatkowe informacje można uzyskać w Urzędzie Gminy Piecki, pok. nr 26
- osoba do kontaktu: Edyta Szmigiel, tel. 89/742 19 62 lub 505 054 897
Załączniki:
1. formularz cenowy
2. mapa
3. wzór umowy

Wójt               
(-) Agnieszka Kurczewska

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony