ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Piecki
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Obwieszczenia

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Obwieszczenie ORL.6220. 2.1.2024

Informacja ogłoszona dnia 2024-02-06 13:57:00 przez Tyberiusz Maksymow

Akapit nr 1 - brak tytułu

ORL.6220. 2.1.2024
O B W I E S Z C Z E N I E
 
Wójta Gminy Piecki
 
z dnia 06-02-2024r.
 
Na  podstawie art. 74 ust. 3  ustawy z dnia 3 października 2008r  o udostępnianiu informacji   o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz.U. z 2023. poz. 1094 ze zm.), oraz art. 61 i 49 ustawy z dnia  14 czerwca 1960r. – Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz.775ze zm.) 
 
zawiadamiam strony postępowania
           
o  wszczęciu  w dniu  25-01-2024r.  na  wniosek Gminy Piecki, reprezentowanej przez pełnomocnika Pana Przemysława Hatałę,  postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji   o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego  na budowie sieci kanalizacji sanitarnej  w systemie grawitacyjno-tłocznym wraz z infrastrukturą towarzysząca w miejscowości Dobry Lasek z włączeniem projektowanej sieci do projektowanej wg odrębnego opracowania  sieci kanalizacji sanitarnej projektowanej na działce nr 118/20 obręb Dobry Lasek.
    Jednocześnie informuję, że pismami z dnia 06-02-2024r.  tut. organ wystąpił   do Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Olsztynie, Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego    w Mrągowie  i Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej, Zarząd Zlewni w Giżycku  z prośbą   o wydanie opinii w sprawie obowiązku przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko dla przedmiotowego przedsięwzięcia.
W związku z powyższym informuję, że strony mogą w terminie 14  dni od daty podania do publicznej wiadomości niniejszego obwieszczenia zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać  uwagi  i wnioski w formie pisemnej w  Urzędzie Gminy Piecki ul. Zwycięstwa 34, 11-710 Piecki, pokój   nr 9 (tel.  89-742-23-20).
 
Z up. Wójta        
 / - / Hubert Sadownikow
Sekretarz Gminy    
Pouczenie:
Art. 74 ust. 3 ustawy ooś „Jeżeli liczba stron postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach lub innego postępowania dotyczącego tej decyzji przekracza 10, stosuje się art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego”.
Art. 61 § 4 k.p.a. „O wszczęciu postępowania z urzędu lub na żądanie jednej ze stron należy zawiadomić wszystkie osoby będące stronami w sprawie”.
Art. 49 § 1 k.p.a. „Jeżeli przepis szczególny tak stanowi, zawiadomienie stron o decyzjach i innych czynnościach organu administracji publicznej może nastąpić w formie publicznego obwieszczenia, w innej formie publicznego ogłoszenia zwyczajowo przyjętej w danej miejscowości lub przez udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej właściwego organu administracji publicznej”.
Art. 49 § 2 k.p.a. „Dzień, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie, inne publiczne ogłoszenie lub udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej wskazuje się w treści tego obwieszczenia, ogłoszenia lub w Biuletynie Informacji Publicznej. Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie, inne publiczne ogłoszenie lub udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej”.
 
Obowiązek informacyjny:
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679  z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO” informuję, że:
1. Administratorem Państwa danych jest Wójt Gminy Piecki z siedzibą 11-710 Piecki,ul. Zwycięstwa 34.
2 Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie działania Urzędu Gminy Piecki, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych – na adres poczty elektronicznej  .
3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu wydania decyzji ośrodowiskowych uwarunkowaniach, jak również w celu realizacji praw oraz obowiązków wynikających z przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) oraz ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania  na środowisko ( tj. Dz. U. 2023, poz.1094 ze zm.)
4. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celuz uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach szczególnych,
w tym przepisów archiwalnych.
5. Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu.
6. Państwa dane osobowych nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).
7. W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:
  1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
  2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
  3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
  4. prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
    (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
8. Podanie przez Państwa danych osobowych jest obowiązkowe. Nieprzekazanie danych skutkować będzie brakiem realizacji celu, o którym mowa w punkcie 3.
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Piecki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-02-06
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Agata Hajko
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-02-06 13:56:54
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Tyberiusz Maksymow
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-02-06 13:57:00
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Tyberiusz Maksymow
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-02-06 13:57:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
116 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony